MrMamen Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Et norsk sjarmtroll det er verdt å få med seg.ANMELDELSE: Milkmaid of the Milky Way Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Er dette spillet laget i Adventure Game Studio eller brukes det en annen motor? Lenke til kommentar
MrMamen Skrevet 11. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2017 (endret) Er dette spillet laget i Adventure Game Studio eller brukes det en annen motor? Det er laget med Adventure Creator som er et verktøy/extension for Unity. Oppløsninger er forøvrig adskillig høyere enn bare de synlige "pikslene". De glir over skjermen og zoomes ut og inn, så det er bare retro-feel uten å være begrenset av ting som oppløsning. Derfor bl.a. Ruth ser mer pikslete ut enn omgivelsene på noen av skjermbildene. Endret 11. januar 2017 av MrMamen Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 jeg tror pinadø jeg skal kjøpe dette spillet:) Jeg elsket Sierra back in the day Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Er dette spillet laget i Adventure Game Studio eller brukes det en annen motor? Det er laget med Adventure Creator som er et verktøy/extension for Unity. Oppløsninger er forøvrig adskillig høyere enn bare de synlige "pikslene". De glir over skjermen og zoomes ut og inn, så det er bare retro-feel uten å være begrenset av ting som oppløsning. Derfor bl.a. Ruth ser mer pikslete ut enn omgivelsene på noen av skjermbildene. Ah. Vet ikke så mye om oppløsningen i AGS, men jeg regner da med at spillet er laget med vektorgrafikk. Vet jeg har et slikt tegneprogram på maskinen min. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 Noen år senere har jeg begynt å spille litt på det spillet. Jeg ser det er mulighet for å få norsk språk på det, men vet ikke om det gjelder dialog og lignende. Lenke til kommentar
MrMamen Skrevet 24. april 2020 Forfatter Del Skrevet 24. april 2020 De patchet inn norsk dialog noen måneder etter release. Ingen tale i spillet på noen språk, men all dialog er oversatt til norsk. 1 Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 26. april 2020 Del Skrevet 26. april 2020 Ah. Da er jeg med. Vel vel, det har man igjen for å ikke følge med videre på det annet enn å ha det på en ønskeliste... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå