bergetun Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Noen som vet om det finnes en liste over programmer som fønker på denne telefonen? Er drit lei av å installere/avinstallere programmer og spill på mobilen.. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Kan få de jeg har som virker: APPS: Photobase v2.0 OK Quikword v1.0 Ok FExplorer v1.10 Ok Handy Dates v 1.0 Ok JJLKeylock v1.10 Ok psiloc extended profiles pro v1.95 Ok Spill: Killer Virus v? Ok men ikke lyd Bluetooth Dart Ok Endret 3. desember 2003 av Tommy Angelo Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Space Impact for 7650 funker også. Men ikke lyd, vet heller ikke om det skal være det? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Må da være flere enn oss som har innstalert noen programer som virker? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 - extended profiles PRO V1.95 - works ok - eFileManager v1.62 - works ok - MP3GoV2.02 - works ok - Remote S60V1.10 - works ok - wireless ircV1.6 modified - works ok - modified version of 6600 works well - ReadM V? - works ok - HandyCar V? - works ok - ScreenCapture V? - works ok - ScreenTaker V? - works ok - HandySafe V? - works ok - QuickWord V? - works ok - IM+ V? - works ok - MSN is not working, but the author is working on that - App.Man. V? - works ok - Pocket-counter V? - works ok - FExplorer V? - works ok - Screensaver V1.42 - works ok - SMS_assistent V1.3 - works ok - Bounce V0.3 - works ok - Space impact V1.0works ok - ChessGenius V1.0 - works ok - Talon V1.0 - works ok - Magic-elements V1.01 - works ok - (java) - Psiloc Task Manager V1.41 - works ok - extended voice recorder - don't work - DATASAFE of jwalter V1.41 - works ok - WorldMate V1.2 - works ok - Active Today V? - works ok - PDF+ V1.35 - works ok - QuickWord V? - works ok - Nowire Teletext V2.00 - works ok - Message Saver V? - works ok - TodayView V? - works ok - JJLKeyLock V? - works ok - PhotoJotter V? - works ok - Currency Converter V? - works ok - AniViewer V? - works ok - Remind Me V1.11 - works ok - but if you choose 'working days'-it says -''no working days'' Fant en foreløpig liste over programmer som virker på 6600. Lenke til kommentar
Vedgy Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hvor kan jeg finne disse programmene??? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hvor kan jeg finne disse programmene??? ...Og Vedgy går i iq monsteret sine fotspor... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hehe det er sant. Vedgy: Søk på nett. Utrolig hva man kan finne hvis man prøver litt sjøl. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 kan hjelpe deg litt.... :xmas: alle snille barn trykk her!! :xmas: Lenke til kommentar
germ Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 - MP3GoV2.02 - works ok Fant en foreløpig liste over programmer som virker på 6600. Hmmm.. Virker ikke på min i alle fall. Vet om flere det heller ikke fungerer på! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Ja, og den lista er basert på folk som har testet det og det virker for dem. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg kan avkrefte at MP3Go v2.02 fungerer. Vel, den fungerer, men lyden hakker hvert 3 sekund. Lenke til kommentar
germ Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg kan avkrefte at MP3Go v2.02 fungerer. Vel, den fungerer, men lyden hakker hvert 3 sekund. me2! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Den virker for noen, så teoretisk sett så virker den. Men ikke for dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå