AnonymDiskusjon Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 I det siste har jeg tenkt veldig på forholdet vårt. Jeg mener at vi er alt for forskjellige og at vi vil forskjellige ting her i livet. I går fortalte jeg henne det jeg følte, og at jeg tror det er best at vi ikke fortsetter forholdet. Jeg savner å være fri og frank, og finne på det jeg selv vil med god samvittighet. I det jeg pakket sakene mine begynte hun å strigråte, og jeg fikk så utrolig vondt inni meg. Vi har vært sammen i 1 år, og jeg visste at det ville bli tøft å slå opp. Men jeg ante ikke at det skulle bli SÅ tøft. Jeg har tenkt lenge på å slå opp, men jeg har gitt det et forsøk til. I går var jeg sikker i min sak, og hadde tatt en "endelig" avgjørelse. Jeg er omtrent den eneste hun har her i byen, og hun har hatt en del vanskelige forhold før. Hun sa: "Du er den 4. på rad som mister følelsene for meg helt ut av den blå. Det er visst vanskelig å ville være sammen med meg". Jeg fikk så utrolig dårlig samvittighet, og nå vet jeg virker ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er glad i henne, men samtidig føler jeg at vi er for forskjellige til å kunne leve sammen resten av livet. Føler meg skikkelig svak når jeg ikke klarer å slå opp en gang. Hva bør jeg gjøre? Anonymous poster hash: dfbc4...4c4 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Du kan enten slå opp eller fortsette forholdet pga. dårlig samvittighet. Det er ikke veldig lurt å bygge et forhold på dårlig samvittighet, har jeg hørt, så det er kanskje greiest for begge to at dere går fra hverandre. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Det kommer til å gjøre jævla vondt for en av dere. Sørg for at det ikke blir deg fordi du har dårlig samvittighet, hvis du tenker på det så fortjener hun ikke å være sammen med noen som bare gjør det fordi de har dårlig samvittighet. Det er hun som er den faste variabel i sine forhold, det er lite til ingenting du kan gjøre med det. 1 Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Det er vondt å gjøre det slutt. Det at du ikke klarer å se en fremtid med henne, betyr jo ikke at du ikke er glad i henne og bryr deg om hvordan hun har det. Nå når du er sikker på at forholdet ikke vil vare, er det mye bedre å gi både henne og deg selv muligheten til å finne en bedre match. Lenke til kommentar
N|troXx Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Gi henne svar på hva som som er årsaken fra din side, så har du vertfall gitt henne mulighet til å få orden på seg selv til et evt nytt forhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå