Pitt Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 har en dvd+ brenner som jeg har drivet å testet å kopieret noen av dvd filmene mine på... men får de ikke til å fungere. har brukt et program som heter shrink 2.3 som jeg bruker til å komprimere filene med og så har jeg brukt det standard dvd brenner programmet som fulgte med. noen som har gjort dette før som har noe peil på hvordan man skal brenne dette får at man skal kunne spille av filmene på dvd spillern som er koblet til tvèn? Lenke til kommentar
bonito Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hei Du skal kunne brenne det ved å velge "DVD video" i brennerprogrammet, og putte alle filene du har komprimert i VIDEO_TS mappa inkludert .IFO filene. Hva slags brenner program har du? Øystein Lenke til kommentar
baldrick-the-man Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Prøv et program som heter CloneDVD. Det er helt rått hvis formålet er å lage en 1 til 1 kopi av dine DVD-plater. Det kopierer og brenner i ett pass. Du velger bare hva du vil ha med av den originale DVD´n - så som hvilke lydspor, undertexter osv, og i tillegg om du vil ha alle menyer osv. eller uten slikt ... og deretter er det bare "tut & kjør". Eneste du trenger å gjøre er å ta i bruk en DVD-ripper i forkant, for å få filene på originalplaten over på harddisken. Og det aller beste med dette programmet er kvaliteten. Jeg har testa det meste av slike programmer, og ender til stadighet opp med å bruke dette. På mine maskiner har det i tillegg vært helt fritt for "bugs" også. Sluttresultatet har alltid vært bra Du kan laste ned en prøveversjon herfra: http://www.elby.ch/en/products/clone_dvd/ Hell og lykke med kopieringen! Lenke til kommentar
Wave Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 AnyDVD funker perfekt sammen med CloneDVD. Da tar CloneDVD alle plater, og du gjør alt i en operasjon... Lenke til kommentar
Sir. Roger Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Ett annet spørsmål mange her sikkert kan svare på er: Får man en vanlig film inn på en plate om man bare har ett lydspor og feks norsk tekst...? Lenke til kommentar
Wave Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Sir.Roger: JA. Du kan få alle filmer inn på en disc, men jo lengre filmen er, jo dårligere blir kvaliteten. Men en film på typisk halvannen time ++ går greit hvis du beholder bare et lydspor og en tekst. For lange filmer, f.eks LOTR: Gå til www.doom9.org og last ned DVDFab. Da kan du enkelt splitte filmen over på to discer. Brenn med CloneDVD. Lenke til kommentar
Pitt Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 noen som har brukt DVDfab mye? er det lett å bruke? bra? Lenke til kommentar
Wave Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg har brukt DVDFAb en del, ikke hatt problemer enda. Glimrende program til å splitte filmer med. Relativt raskt også. Og veldig enkelt å bruke. "Så lett at selv mor kan" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå