akelbo Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Action-rollespillet får aldri se dagens lys.Microsoft har kansellert Scalebound Lenke til kommentar
Simen M Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 "Vi ønsker ikke nye titler og retter fokusen mot remakes og etterfølgere!" 2 Lenke til kommentar
Slovpeis Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Publisher Microsoft for Platinum? Mulig det er slik utenfor japan, eller så bytter kanskje noen spillutviklere publishere. Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Publisher Microsoft for Platinum? Mulig det er slik utenfor japan, eller så bytter kanskje noen spillutviklere publishere. Hvis kontrakten deres med Microsoft tillater det kan Platinum kanskje få noen andre til å utgi Scalebound. Ellers er det litt fucked. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Eneste spillet som gjorde at det fristet med en xbox. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Eneste spillet som gjorde at det fristet med en xbox. Derfor jeg kjøpte X1. -_- 1 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Så nettopp video, og den fyren i hovedrolla hypa meg ikke akkurat opp. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Scalebound så elendig ut, så jeg forstår avgjørelsen. Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 MS hadde aldri tatt den avgjørelsen om det ikke var nødvendig. 1 Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Måtte lete opp en gameplay-vid for å se om det var negativt at det ble kansellert. At de fikk lov til å utvikle spillet i fire år med en protagonist som tar på seg øreklokker når han slåss er gjennomført utrolig. Resten av det jeg så var alt som er galt med vestlige og asiatiske rollespill. Lenke til kommentar
Sivie G Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Eneste spillet som gjorde at det fristet med en xbox. Derfor jeg kjøpte X1. -_- Det er jo din feil som kjøper en konsoll spesifikt for et spill som ikke er ute engang. 1 Lenke til kommentar
NoirNow93 Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Der er rykter om at spillet var for kravstort for konsollen Kanskje Platinum kunne laget noen pc eksklusiver da Lenke til kommentar
NoirNow93 Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Måtte lete opp en gameplay-vid for å se om det var negativt at det ble kansellert. At de fikk lov til å utvikle spillet i fire år med en protagonist som tar på seg øreklokker når han slåss er gjennomført utrolig. Resten av det jeg så var alt som er galt med vestlige og asiatiske rollespill. det er jo spillutviklernes visjon, ikke vår XD om en ikke liker det, så ikke kjøp det, simple Når jeg designer karakterene i spillene vi utvikler kunne jeg ikke brydd meg mindre om hva andre synes, det blir rett og slett bare et fengsel for kreativiteten. Så langt har det funka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå