Fotoskrulla Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Gatekunst i Bergen II Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Denne må vel appellere mer til menn enn kvinner. Graffitikunst ( merk skrivemåten ) av høy klasse. Litt synd med taggingen på disse kunstverkene. Hvis du rendyrker gatekunsten, fristes jeg nesten til å klone bort slikt uønsket, som ødelegger kunstverket. Hvis man har med lit mer av omgivelsene, blir slik tagging mer naturlig og føles som en del av motivet. Dette er min mening, andre mener sikkert noe annet :-) Godt komponert. Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Denne må vel appellere mer til menn enn kvinner. Graffitikunst ( merk skrivemåten ) av høy klasse. Litt synd med taggingen på disse kunstverkene. Hvis du rendyrker gatekunsten, fristes jeg nesten til å klone bort slikt uønsket, som ødelegger kunstverket. Hvis man har med lit mer av omgivelsene, blir slik tagging mer naturlig og føles som en del av motivet. Dette er min mening, andre mener sikkert noe annet :-) Godt komponert. Mvh Gunnar Hva er grafitti og hva er tagging?http://www.huseierne.no/hus-bolig/tema/bolig/grafitti-og-tagging-kunst-eller-harverk/ Hvis vi definerer kvinnefiguren som "kunst" og resten som "skrot", er jeg ikke sikker i en slik definisjon. "Kunstneren" har valgt å utrykke seg på et sted hvor det allerede var "tagget". Kanskje nettopp taggingen var en del av utrykket? Slik det fremstår formidler det samtidig miljøet rundt det. Skrapemerkene er tydeligvis kommet til senere Er enig med Helene i at et større utsnitt av omgivelsene sannsynligvis ville ha formidlet miljøet enda bedre. Skulle ønske at jeg hadde et mer åpent blikk for motiver som dette. Mvh.Oddvar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2017 Denne må vel appellere mer til menn enn kvinner. Graffitikunst ( merk skrivemåten ) av høy klasse. Litt synd med taggingen på disse kunstverkene. Hvis du rendyrker gatekunsten, fristes jeg nesten til å klone bort slikt uønsket, som ødelegger kunstverket. Hvis man har med lit mer av omgivelsene, blir slik tagging mer naturlig og føles som en del av motivet. Dette er min mening, andre mener sikkert noe annet :-) Godt komponert. Mvh Gunnar Hei, det er dessverre alltid noen som finner glede i å ødelegge for andre. Mye av denne gatekunsten er riktig flott synes jeg. Denne her appellerte veldig til meg, selv om jeg er jente. Takk for fin kommentar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Stilig bilde Helene, og stilig veggkunst. Jeg er en av de som synes det stramme utsnittet er passende. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Fint gatekunst bilde lady M v h Leif 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2017 Denne må vel appellere mer til menn enn kvinner. Graffitikunst ( merk skrivemåten ) av høy klasse. Litt synd med taggingen på disse kunstverkene. Hvis du rendyrker gatekunsten, fristes jeg nesten til å klone bort slikt uønsket, som ødelegger kunstverket. Hvis man har med lit mer av omgivelsene, blir slik tagging mer naturlig og føles som en del av motivet. Dette er min mening, andre mener sikkert noe annet :-) Godt komponert. Mvh GunnarHva er grafitti og hva er tagging?http://www.huseierne.no/hus-bolig/tema/bolig/grafitti-og-tagging-kunst-eller-harverk/Hvis vi definerer kvinnefiguren som "kunst" og resten som "skrot", er jeg ikke sikker i en slik definisjon. "Kunstneren" har valgt å utrykke seg på et sted hvor det allerede var "tagget". Kanskje nettopp taggingen var en del av utrykket? Slik det fremstår formidler det samtidig miljøet rundt det. Skrapemerkene er tydeligvis kommet til senere Er enig med Helene i at et større utsnitt av omgivelsene sannsynligvis ville ha formidlet miljøet enda bedre. Skulle ønske at jeg hadde et mer åpent blikk for motiver som dette. Mvh.Oddvar Hva som er kunst og hva som ikke er det, vil nok være en evig diskusjon Akkurat i denne samenhengen synes jeg faktisk at det lilla skaper en slags dybde i bildet, som om hun befinner seg forran en tagget vegg. Tusen takk fof ditt fine innlegg i dag Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2017 Stilig bilde Helene, og stilig veggkunst. Jeg er en av de som synes det stramme utsnittet er passende. Mvh Ragnar Stramme uttrykk er det det blir denne uken her, i alle fall fra min side. Det blir fine bilder, men det føles litt som å stjele.. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2017 Fint gatekunst bilde lady M v h Leif Takk skal du ha Leif! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Fint gatekunst bilde lady M v h Leif Takk skal du ha Leif! Bare hyggelig lady H ? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Flott avbildet gatekunst , bare så synd at disse talentløse taggerne skal gjøre sitt "beste" for å ødelegge . Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Her velger jeg meg V1. Typisk loka-Bergen det der. At du har latt den grønne som ser ut til å gro på stengrunn få lov til å bli med er et pluss. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg