Umbeke Tombotu Mbabwe Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 (endret) hei vil jerne vere med i rocket league turnering på min playstation 4 men de sier jeg må ha steam id for å lage lag vorfor det jeg har ikke steam id Endret 9. januar 2017 av Umbeke Tombotu Mbabwe Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 hei vil jerne vere med i rocket league turnering på min playstation 4 men de sier jeg må ha steam id for å lage lag vorfor det jeg har ikke steam id Jeg antar at det har med kryssplattformspilling å gjøre, det faktum at du kan spille med folk som spiller på PC via Steam. Du får ta å opprette en Steamkonto, det er gratis og tar bare noen få minutter. Lenke til kommentar
Umbeke Tombotu Mbabwe Skrevet 9. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2017 hei vil jerne vere med i rocket league turnering på min playstation 4 men de sier jeg må ha steam id for å lage lag vorfor det jeg har ikke steam id Jeg antar at det har med kryssplattformspilling å gjøre, det faktum at du kan spille med folk som spiller på PC via Steam. Du får ta å opprette en Steamkonto, det er gratis og tar bare noen få minutter. ok tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå