Thargoth Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 "the other day" kjøpte jeg p4 og et msi ...-aru hovedkort. Over AGP-slotten sto var det et klistremerke med at "only 1.5 volt cards ...blabla" merke... Har et 2x Voodoo 3500-kort. Noen som vet om jeg kan brukte det uten å skade HK'et? -En som er forsiktig og ikke vil ødelegge enda et HK- Lenke til kommentar
cky Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Det skal gå fint. Det er bare helt eldgamle kort slik som ATI 2MB kort som ikke fungerer. Er ganske sikkert på at alle hovedkort med i845D chipsettet har en sperre, slik at hvis du setter i et 3.3 volt kort, så starter ikke pc'en. Det gjør i alle fall mitt, et Asus P4B266. CKY Lenke til kommentar
Thargoth Skrevet 27. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2002 tar risken jeg da... hadde vært koz å fått opp raid-diskene igjen :smile: Lenke til kommentar
Thargoth Skrevet 27. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2002 hmm, det gikk ikke... på HK'et så var "hakket" i slotten på motsatt side i forhold til kortet hvis du skjønner hva jeg mener slotten: ________________ | | | kortet: |_____|__________| eller hvordan jeg kan "tegne" det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå