Bremen Skrevet 22. oktober 2001 Del Skrevet 22. oktober 2001 Send meg de beste bin ladden vitser eller sanger elller bilder eller flash filmer . for å starte har jeg en døds bra vits: Hva skjer med Bin Ladden når han blir stekt i el stolen han blir aske ladden Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 22. oktober 2001 Del Skrevet 22. oktober 2001 Jeg synes den vitsen var helt elendig.... og det er ikke noe å spøke med... Den terroren han har utført er grusome.. så jeg ville tenkt meg om før jeg la ut slike innlegg om Bin Laden... fordi det er nok ikke mange her som liker det.... Tenk over det...ikke spøk med slike ting. Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 22. oktober 2001 Del Skrevet 22. oktober 2001 Støtt Bin ladden ! Kjøp 10 kilo hvetemel og 20 000 konvolutter og sett deg ned og kos deg med telefonkatalogen :smile: hehehhehee (ps: ment som en spøk:) Lenke til kommentar
formannen Skrevet 22. oktober 2001 Del Skrevet 22. oktober 2001 Er enig med Asbjørn, men du kan selv laste ned filer fra http://www.fuckusama.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå