Gå til innhold

Vurderer salg av Asus N56JR. Hva kan jeg få igjen?

Anbefalte innlegg

Hva kan jeg forvente å få igjen for noe slik som dette?

Lite brukt, stort sett til Nyheter, litt Photoshop, og litt gaming.

Litt spec:

Prosessor / Chipset CPU Intel Core i7 (4. generasjon) 4700HQ / 2.4 GHz Max Turbo-hastighet 3.4 GHz Antall kjerner Firerkjerne Hurtigbuffer 6 MB 64-bits databehandling Ja Chipset Mobile Intel HM86 Express Egenskaper Intel Turbo Boost Technology 2.0

Minne RAM 8 GB ( 1 x 8 GB ) Teknologi DDR3 SDRAM Hastighet 1600 MHz Antall spor 2 Tomme spor 1

Lager Hovedlager 750 GB Hybrid Drive SATA 3Gb/s / 5400 opm Optisk stasjon DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM

Skjerm Type 15.6" LCD-bakgrunnsbelysningsteknologi LED-bakgrunnsbelysning Oppløsning 1920 x 1080 ( Full HD ) Bredskjerm Ja Bildets sideforhold 16:9 Egenskaper Antirefleks, 60 % NTSC-fargeskala

Lyd & Video Grafikkprosessor NVIDIA GeForce GTX 760M - 2 GB GDDR5 SDRAM Kamera Ja Lyd Stereohøyttalere , mikrofon Lydfunksjoner ASUS Bang & Olufsen ICEpower, SonicFocus

Inngang Type Tastatur, touchpad Egenskaper Innebygget numerisk tastatur, bakgrunnsbelyst tastatur

Kommunikasjoner Trådløs 802.11b/g/n, Bluetooth 4.0 Nettverksgrensesnitt Gigabit Ethernet

Batteri Teknologi 6-cellers litiumion Kapasitet 56 Wh

AC-adapter Inngang AC 120/230 V ( 50/60 Hz ) Utgang 120 watt , 19 V , 6.3 A

Koblinger & Utvidelse Grensesnitt 4 x USB 3.0
Mikrofoninngang
Hodetelefons/SPDIF-kombojakk
HDMI
LAN
VGA Minnekortleser Ja ( SD-kort, Memory Stick, MultiMediaCard )

Diverse Farge Svart, aluminium Tilleggsutstyr inkludert Strømadapter, forsterker

Størrelser og vekt Dimensjoner (BxDxH) 38 cm x 25.5 cm x 3.24 cm Vekt 2.7 kg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fin laptop, har hatt en selv. En grei pekepinn er å trekke fra 30% på prisen for hvert år. Jeg kjøpte min høsten 2013 for 7995,- hos komplett ihvertfall.

Da får man en alder på ca 2,5 år

7995,- . 30% - 30% -15% = ca 3330,- Hvis du får ca 3500,- så vil jeg si det er en grei handel for begge parter siden maskinen har GTX grafikkort, noe det ikke er så mange av i denne prisklassen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...