pskard Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hei, I datamarkedet er det, som kjent, små marginer. De tilbudene som kommer frem er stort sett et resultat av at nettbutikkene og distributørne kutter ned til beinet. Mange av varene dere vil se selges i tillegg med tap fra butikkenes side. Generelt sett ligger marginene på et sted mellom 0 - 15 %. Det er meget små marginer på produkter som CPU, minne og harddisker. Andre produktgrupper er det mer marginer på. Kan si med en gang at det ikke vil komme tilbud med 70% avslag da det ikke er mulig å gjennomføre uten at butikken har 5 stykk på "lager", eller at de taper flere hundre tusen kroner. Håper dere tar dette med i vurderingen på hvorvidt det er et bra tilbud eller ikke. Jeg skal i alle fall gjøre det jeg kan for å presse butikkene ned i pris. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 hmm, jeg pleier å jukse i julekalendere, kan jeg få hoppe frem noen luker ? Synes det var et bra tilbud, jeg. Bare synd at jeg ikke trenger nytt kabinett. Vel, egentlig ikke så krise. Kommer nok til å slå til på flere slike kalendertilbud, og det blir dyrt Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Mange dager igjen folkens.. kommer nok et eller annet som man trenger gleder meg til detta vært år er blitt kos Lenke til kommentar
kain Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Nå nermer det seg jul jo, venter spent på hva som dukker opp utover. Trenger en TFT skjerm til shuttle'n min så blir den ikke så tung å dra på. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Ikke værst tilbud nei. Husker forøvrig også r97pro til 2.7laken, da jeg kjøpte meg et. Og det tror jeg må være det årets kjøp. Kosta rundt 3 laken LENGE det kortet. Lenke til kommentar
Hawk_72 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Håper det blir et r9800 pro til 2000-2300kr og 160gb harddisker innimellom der. Kunne ikke vært mere enig i de forslagene! Forøvrig er det bra det ble julekalender i år også. Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hvilke butikker utenom komplett som har egen julekalender i år? Kan være kjekt å vite Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) www.psdata.no og www.pcbutikken.com har egen julekalender hvertfall Angående luke 1 på HW kalenderen så var da det et fint tilbud. Ikke noe tilbud man hopper på uansett, men er du på utkikk etter et rimelig kabinett så var det da ikke så dumt btw begynte ikke kalenderen på kabinett i fjor også? edit: nope, det var dag 2 i fjor Endret 1. desember 2003 av Anders Leipsland Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) De som har julekalender: www.hw.no www.hardwarebutikken.no www.psdata.no www.pcbutikken.com www.akamera.no www.amraam.no www.komplett.no www.dataleverandoren.no www.eet.no (Muligens flere også.......) Nei, dette er alle............ Endret 1. desember 2003 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Psdata? Finner ikke julekalenderen jeg Muligens at jeg har sittet litt for lenge foran pc'en i dag Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Finner den på psdata.no, men ikke på pcutstyr.no.... Hvor er den på pcutstyr... Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 trenger vel et tilbud på dette produktet fra komplett.no Sony Hodetelefon MDR-V500DJ 10-25.000 Hz, 24Ohm, 225 gram Det hadde gjort seg... Men uansett veldig bra at hw.no har julekalender i år også... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Ingen som har nevnt PCutstyr.no................ Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Så mange AMD- fans som det er her på bruket, ville jeg nesten trodd at tilbudet på luke 1 på hardwarebutikken ville falle i smak hos mange.........? Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Finner den på psdata.no, men ikke på pcutstyr.no.... Hvor er den på pcutstyr... Hvor finner du den på PsData? Jeg finner den ikke Ps: Fant den Kunne kanskje gjort litt julekalenderen litt mere synlig. Må jo nesten ha lupe for å se (jada, gammel mann) Endret 1. desember 2003 av Pingo68 Lenke til kommentar
stianfr Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Øhh... hvorfor fant jeg tre forskjellige tilbud på hardware 1. desember 2003? http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=4077 http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=4099 http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=4070 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Fordi det ene er hos hw.no, det andre hos barbara.no, og det tredje hos akamera.no Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jul kan ikke kalles spirit, det er jo harry! Gå for gode gamle stemning sier da jeg Hva med jule-sprit? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Urk, jeg som skulle ha dette kabinettet. Perfekt til serverkabbis. Men jeg glemte selvsagt å bestille. Koster 732 kroner nå, altså 233 kroner mere:cry: *følersegveldigdumnå* Endret 3. desember 2003 av Nostradamus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå