SupremeX Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hei! Hvordan kan man ha mer enn 2 cd-rommer? Har en brenner og en cdspiller i maskinen, så har jeg en dvd liggende som jeg gjerne skulle fått inn..Hvis specs skulle bety noe, så se sig... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Opne kabinettet, koble den på IDE kable og putte den inn i eit passende hull i front av maskina og sette i lydkabelen om du har slik. Edit: Straum trenger den vel også så det er best å ta med den. Endret 30. november 2003 av zeph Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Om du ikke har plass, kan du ta ut cd-spilleren og sette inn dvd'en istedenfor. Har ikke bruk for cd-rom likevel... Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Enkleste er vel å bytte den ut med cd spilleren. Må vel ha raidkort for å koble på fleire. Rett meg om eg tar feil. Edit. Ser eg vart for sein med dennne. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Du kan sette inn en IDE-kontroller Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Startet en lignende tråd i går, som ingen svarte på. Men problemet mitt er at jeg har ett kontrollerkort, som jeg koblet en ekstra cd rom til, men maskinen finner altså bare to av mine enheter, dvd spillerern og cd brenneren, hvordan får jeg den til å finne den cd rommen? Har prøvd S-ATA men der er overgangen for stor, slik at jeg ikke får plass til strømkabelen på cd rommen... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Du kan sette inn en IDE-kontroller takk for svar.. Støtter den ide kontrolleren cd rom oxo? Står bare Harddisk på støttede enheter... Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Hvordan er det med dataoverføringsforholdet mellom PCI-slots og vanlige IDE-kontrollere på hovedkortet?? Forestiller meg at en IDE/RAID/SCSI-kontroller via PCI gir mye lavere ytelse enn om kontrolleren satt rett på hovedkortet. Stemmer det?? Eller er det såppass kraft i PCI at man fett kan kjøre harddisker på dem? Aldri helt skjønt overføringshastighet på PCI, veit at det er 33MHz buss, men resten.. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 harddisken er ikke på langt nær så rask som en PCI port... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Du kan sette inn en IDE-kontroller takk for svar.. Støtter den ide kontrolleren cd rom oxo? Står bare Harddisk på støttede enheter... går så fint så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå