ilpostino Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 I følge denne artikkelen er det mulig å bruke PS4 kontroller på Windows 10. Er det noen her som har prøvd de tog kan bekrefte at det funker? Vi får snart PS4 pro i hus og da får vi to Playstation 4 til sammen. Jeg vil derfor ha en kontroller som kan brukes på et av disse systemene enn en xBox kontroller som bare blir liggende og støve ned. Lenke til kommentar
sp3c Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Jeg har ikke prøvd med akkurat den, men har brukt ds4windows og det funket bra det Det skal også nå være støtte i Steam uten behov for noe tilleggsprogram, men jeg har ikke prøvd dette. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Normalt bruker jeg Xbox One kontroller til PC, men DS4 skal fungere fint. Jeg hører dette programmet får mye skryt. http://ds4windows.com/ Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Leste nettoppt at Steam støtter nå DS4 kontrollere! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2017 Kult. Jeg spiller en del spill på Steam men også Origin. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 http://blog.us.playstation.com/2016/08/23/playstation-now-coming-to-pc-dualshock-4-usb-wireless-adaptor-unveiled/ Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 I følge denne artikkelen er det mulig å bruke PS4 kontroller på Windows 10. Er det noen her som har prøvd de tog kan bekrefte at det funker? Vi får snart PS4 pro i hus og da får vi to Playstation 4 til sammen. Jeg vil derfor ha en kontroller som kan brukes på et av disse systemene enn en xBox kontroller som bare blir liggende og støve ned. Funker fjell. For meg var det bare å parre de sammen. Sal sies at jeg har ds4windows allerede installert på maskinen. Vet ikke om det har noe å si. Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Hvis du bruker USB-kabel, trenger du ikke å gjøre noe annet enn å koble den til. Windows 10 gjenkjenner kontrolleren og installerer drivere automatisk. Bruker selv DS4 i flere spill, både på Steam og uPlay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå