MrAvionics Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 http://www.lightinthebox.com/no/xiaomi-redmi-note4-5-5-miui-4g-smarttelefon-dobbelt-sim-deca-core-13-mp-3gb-64-gb-graa-gull-soelv_p5377887.html?prm=1.10.11.0 Hvis jeg kjøper den, så vil google play og alt annet virke bortsett fra 4G på 800Mhz bandet ? Lenke til kommentar
kimare Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Ja du for den til å virke. Selv hadde jeg nok heller valgt redmi note 3 global. Da får du sd prosessor og antakelig tilgang på flere ROM om det skulle bli aktuelt. Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Ville styrt unna den butikken da de bare er en (dyrere) skyggeversjon av aliexpress.com. Ryktes også at LightInTheBox var nettbutikken som var årsaken til at flere tusen nordmenn måtte få nye bankkort sist høst.Kjøp heller direkte hos en selger med høy score på aliexpress.com Les deg opp på hvordan du låser opp bootloader, og legg inn MIUI-rom fra xiaomi.eu Det er ikke så vanskelig som det høres ut som, og du får en knakende god telefon til en uslåelig pris. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 12. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2017 Takk for svar. Bestilte den rett etter jeg postet her. Mottok den idag og den er installert med en global rom. Men når jeg starter Pokemon Go så får jeg melding om at "This device, OS, or software is not compatible with Pokemon GO" Noen som vet en enkel løsning ? Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Wow, det var rask levering. Kan selgeren ha lagt inn en såkalt "Vendor ROM"? Er en del selgere/butikker som gjør det, og det fører til mye prakk for forbrukeren (får ikke oppdateringer bl.a.). Klarer du å legge inn annen FW på den, enten via online update på telefonen, eller ved at du manuelt laster ned oppdateringfila og legger den inn på telefonen? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 12. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2017 Går unna med UPS Ja leste litt på nettet og ser ut til at det er butikken som har lagt inn egen versjon. Den har 5 sifret nummer på miui-en, og det skal vel egentlig bare være 4 ? Via online update er det ikke noen oppdateringer. Holder på å lese litt på å legge inn offisiell rom, får se om jeg får det til Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 12. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2017 http://en.miui.com/thread-370620-1-1.htm Fulgte den guiden og la inn global rom og nå virket det 1 Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Neste steg er å låse opp bootloader, det gjør du her: http://en.miui.com/unlock/ Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 13. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2017 Er det nødvendig når jeg har lagt inn offisiell rom ? Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Nei, sikkert ikke, men har den globale norske valg? Det hadde ikke min Mi5. Litt å lese på forumet til xiaomi.eu om hvilke forskjeller det er på den europeiske kontra global/china. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 14. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2017 Kan ikke velge norsk språk eller velge norge som land, men kan velge norsk tastatur Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Teknisk norsk er grusomt uansett. Skal jeg hjelpe noen med Android slår jeg alltid på engelsk språk så man kan forstå noe som helst Er du ellers fornøyd med telefonen? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 14. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2017 Ja, ikke merket noe jeg kan klage på enda. Virker som en knall telefon til prisen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå