Fredrik N. Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 uten tittel Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Spændende stemning her..man går ind i en skov..og der ligger så det lille hus..ser fint ud med lyset og sneen som ikke er helt væk endnu. Mvh Suss Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Selv om jeg ikke er så begeistret for etterbehandling som avviker sterkt fra det naturlige, synes jeg denne er ganske vellykket. Godt komponert med stien som drar oss innover mot lyset, og huset fint plassert i billedflata. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Litt 'skummelt' dette men flott utført mvh Torhild Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Fint " uten tittel " bilde Fredrik M v h Leeif Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 9. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2017 Takker for kommentare fra Suss, Torhild, Gunnar og Leif (uten tittel)! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Spennende kreasjon, med en sånn følelse av at det er noe mer ved dette bildet, noe skjult, mystisk eller eventyraktig. :-) Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Til venstre for huset er det en loddrett linje som forvirret meg, syntes det så ut som ei blokk bak huset :-) Og når øyet først har bestemt seg, så jeg vinduer i blokka også. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 10. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2017 Er nok bare skog innover der, Roar. Men artig at du ser rare ting i bildet. Takker for kommentarene, Roar! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Flott bilde med en etterbehandling som gir en trollsk og fin lysstemning . Flott komponert og med en fin lav kameravinkling . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 11. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2017 Takk til deg også, Alec! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg