Nyåret Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Hei. Hvor finner man stillingsutlysninger til jobber som krever høyere utdanning? Vet om Finn, men ser etter flere. Setter pris på svar Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Du kan jo sjekke ut bemanningsbyrå, firma sine egne "karriere" sider og div andre jobb forum. Finner nok mye ved å søke på google. I tillegg er det jo alltids lov å sende åpne søknader rundt forbi. 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 (endret) Hvilket yrke det er snakk om her har mye å si. For leger eller sykepleiere regner jeg f.eks ikke med at LinkedIn står spesielt sterkt. Men jobber du innenfor IT, så er det en side som er mye brukt. Mange store bedrifter utlyser også kun på egne sider, da dette gir dem søkere som oppsøker dem spesifikt. Endret 9. januar 2017 av blured 2 Lenke til kommentar
almond Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 https://tjenester.nav.no/stillinger/ Finner ofte jobber her som jeg ikke ser på finn. 1 Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 Nå blir jeg antagelig en av de mislikte som drar opp gamle tråder .. Jeg blir ferdig med min andre bachelor til sommeren og har ofte fått høre de siste årene at LinkedIn er et 'must'. Er dette også tilfellet når det bare er snakk om regnskapsføring? (Jeg blir utdannet som regnskapsfører ..) Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 Nå blir jeg antagelig en av de mislikte som drar opp gamle tråder .. Jeg blir ferdig med min andre bachelor til sommeren og har ofte fått høre de siste årene at LinkedIn er et 'must'. Er dette også tilfellet når det bare er snakk om regnskapsføring? (Jeg blir utdannet som regnskapsfører ..) Jeg har nettopp kjørt ett lite eksperiment for meg selv. Aldri vært aktiv på linkedin, bare hatt en profil. Tok en skikkelig gjennomgang, leste meg opp på tips og triks og utførte det jeg kunne. Profilen ser nå bra ut i mine øyne. Det virker, folk ringer, sender meldinger osv. Noe som hørte til sjeldenhetene før oppgraderingen. Så, det skader ikke og kan by på jobb. Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 Jeg har nettopp kjørt ett lite eksperiment for meg selv. Aldri vært aktiv på linkedin, bare hatt en profil. Tok en skikkelig gjennomgang, leste meg opp på tips og triks og utførte det jeg kunne. Profilen ser nå bra ut i mine øyne. Det virker, folk ringer, sender meldinger osv. Noe som hørte til sjeldenhetene før oppgraderingen. Så, det skader ikke og kan by på jobb. Og hva er det du jobber med? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 Og hva er det du jobber med? Jeg jobber/utdannet innenfor automasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå