Gå til innhold

SNIKTITT: Denne nye skjermen fra Asus virker helt rå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer til å kjøpe skjermen her koste hva det koste vil. Dette er en skjerm som kommer til å vare i mangfoldige år framover med tanke på alt den støtter. Jeg har Asus 27" Gsync 144hz 1440P skjerm fra før av, det er jeg knallfornøyd med. Så å få 4K med HDR og IPS panel? Yes takk! Har ventet LENGE på en slik skjerm, derfor jeg har avventet 4K skjermer til alt er inkludert i en og samme skjerm.

Lenke til kommentar

Kommer til å kjøpe skjermen her koste hva det koste vil. Dette er en skjerm som kommer til å vare i mangfoldige år framover med tanke på alt den støtter. Jeg har Asus 27" Gsync 144hz 1440P skjerm fra før av, det er jeg knallfornøyd med. Så å få 4K med HDR og IPS panel? Yes takk! Har ventet LENGE på en slik skjerm, derfor jeg har avventet 4K skjermer til alt er inkludert i en og samme skjerm.

 

GTX 1080 SLI kreves for habil 4K ytelse da, helst 1080Ti SLI når det kommer. Man bør nok holde seg til 1440p enda hvis man ønsker høy fps.

Lenke til kommentar

Er jo greit å notere seg at GTX 1080 SLI vil jo kun gi deg habil ytelse i de (relativt sett få) nyere spillene som faktisk støtter SLI da. Men man kan jo alltids gå for skjermen, og kjøre 1080P i spill. Med 1:1 pixel mapping så burde det det ha potensiale for ikke se helt horribelt ut. 1440P vil vel sånn sett trolig føre til langt mer "fuzzy" skalering.

Lenke til kommentar

 

Kommer til å kjøpe skjermen her koste hva det koste vil. Dette er en skjerm som kommer til å vare i mangfoldige år framover med tanke på alt den støtter. Jeg har Asus 27" Gsync 144hz 1440P skjerm fra før av, det er jeg knallfornøyd med. Så å få 4K med HDR og IPS panel? Yes takk! Har ventet LENGE på en slik skjerm, derfor jeg har avventet 4K skjermer til alt er inkludert i en og samme skjerm.

 

GTX 1080 SLI kreves for habil 4K ytelse da, helst 1080Ti SLI når det kommer. Man bør nok holde seg til 1440p enda hvis man ønsker høy fps.

Har 1stk GTX1080 som jeg mener burde gå bra i de spillene jeg spiller. Tror ikke jeg havner på mer enn 50-60 fps men det burde gå bra med g-sync. SLI er jeg ingen fan av, spillene må være optimisert for det og de spillene som støtter det gir ikke akkurat en fps boost som rettferdiggjør å betale så mye for et ekstra kort. Ligger på 130-140fps i Arma 3 med alt makset ut, så bare jeg havner sånn ca på 50-60 i 4K så er jeg fornøyd. Tiden vil vise

Lenke til kommentar

Men man kan jo alltids gå for skjermen, og kjøre 1080P i spill. Med 1:1 pixel mapping så burde det det ha potensiale for ikke se helt horribelt ut. 1440P vil vel sånn sett trolig føre til langt mer "fuzzy" skalering.

 

Jeg har en 32" 4K skjerm, og 1080p i spill ser ikke bra ut. Da må man isåfall sitte et stykke unna den. Da er det bedre å spille i native 4K, men heller gå ned på settings i spill, til medium f.eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...