ATWindsor Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Er det seriøst så ille det da? Jeg liker gjerne å spille med stabil 60fps men nøkkelordet er jo stabil fps. Det var ikke som om spill var helt jævlig og uspillbart før i tida. Nei, men så hadde jo heller ikke gamle spill (litt avhengig av alder), super-lav framerate heller, selv gamle doom har mer enn 30 FPS (dog ikke så mye mer), og spill som quake o.l. har mye mer. AtW Sikker? Det var mange spill med mye lavere framerate enn hva vi ser i dag. Goldeneye lå f.eks. stabilt under 20. Sjekk testen fra Digital Foundry. Spørs hva du sammenlikner med, goldeneye var populært fordi det ikke fantes noen gode FPS på konsoll på tiden, og var således et produkt under pari om det hadde vært konkurranse der, men du har rett i at det hadde lav framerate. Poenget er at det ikke er sånn at frameraten var lav før og høy nå, i motsetning til oppløsning så er dette noe det har vært langt mindre jevn stigning på. AtW Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Kjøper nok dette til PS4 Pro Har spilt igjennom serien på både PS3 og Xbox 360 uten å fått anfall av det, så dette går nok helt fint for min egen del. Skulle selvfølgelig sitt bedre ytelse på Pro versjonen da. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Vil tro at proen klare 1080 60fps. Men dette er et typisk spill som egner seg altfor bra på PC. Tredjeperson shooter. Overlegent med mus. Denne typen spill er jo som skapt for sofakrok og controller. Så sant ikke PCen er satt opp slik er det et konsollspill. Det er derfor det er så greit at man kan velge fritt, både hvor man sitter og hva man spiller med. AtW Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Synd, trist, leit. Drikk vann! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Er det seriøst så ille det da? Jeg liker gjerne å spille med stabil 60fps men nøkkelordet er jo stabil fps. Det var ikke som om spill var helt jævlig og uspillbart før i tida. vi klarte oss jo med 12 fps i golden eye Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Denne typen spill er jo som skapt for sofakrok og controller. Så sant ikke PCen er satt opp slik er det et konsollspill. I mitt hode er mass effect et spill for PC med bruk av mus og tastatur da jeg har spilt samtlige mass effect spill på den måten, kontrollene er såpass godt optimalsiert for PC på PC versionen at jeg synst keyboard&mouse er den klart suverene måten å kontrollere disse spillene på. Så nei jeg mener på ingen måte at Mass Effect er eller noengang har vært ett "konsollspill" Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Dette kom vel da ikke som et sjokk for noen? Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 (endret) That being said, så foretrakk jeg ME1 på 360. Endret 9. januar 2017 av Gunman1986 1 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Er det noen med PS4 Pro her? Hva var grunnen til dere kjøpte den? Høyere oppløsning eller høyere framerate? Begge deler. Mest pga høyere framerate noe det er i mange spill allerede. Forventet ikke at alle spill får det, men som PC gamer så tar jeg imot de ekstra framene jeg får på konsoll. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Spilte også eneren på 360, og syntes kontrollene var helt kurante. Mus har jo en helt annen presisjon, men når spillene er tilpasset kontroller synes jeg det. Det neste er vel at man får options for å justere grafikken på konsoll så man kan velge balansen mellom FPS og oppløsning. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Spilte også eneren på 360, og syntes kontrollene var helt kurante. Mus har jo en helt annen presisjon, men når spillene er tilpasset kontroller synes jeg det. Det neste er vel at man får options for å justere grafikken på konsoll så man kan velge balansen mellom FPS og oppløsning. Akkurat mass effect synes jeg fungerer en god del bedre med mus+tast, spesielt som vanguard. AtW Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Neste store nyhet "Next season of The Walking Dead not in 60FPS fans schocked!" Hvem i alle dager hadde forventet at Andromeda skulle komme i 60FPS på konsoll? 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Neste store nyhet "Next season of The Walking Dead not in 60FPS fans schocked!" Hvem i alle dager hadde forventet at Andromeda skulle komme i 60FPS på konsoll? Ja. Like stor overraskelse som vann er vått og Trump er kåt på dattera si. 1 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Er det seriøst så ille det da? Jeg liker gjerne å spille med stabil 60fps men nøkkelordet er jo stabil fps. Det var ikke som om spill var helt jævlig og uspillbart før i tida. Nei, men så hadde jo heller ikke gamle spill (litt avhengig av alder), super-lav framerate heller, selv gamle doom har mer enn 30 FPS (dog ikke så mye mer), og spill som quake o.l. har mye mer. AtW Sikker? Det var mange spill med mye lavere framerate enn hva vi ser i dag. Goldeneye lå f.eks. stabilt under 20. Sjekk testen fra Digital Foundry. Spørs hva du sammenlikner med, goldeneye var populært fordi det ikke fantes noen gode FPS på konsoll på tiden, og var således et produkt under pari om det hadde vært konkurranse der, men du har rett i at det hadde lav framerate. Poenget er at det ikke er sånn at frameraten var lav før og høy nå, i motsetning til oppløsning så er dette noe det har vært langt mindre jevn stigning på. AtW Quake 2 kom til PS1 på rundt samme tid. Vil personlig si at det er bedre enn Goldeneye. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Denne typen spill er jo som skapt for sofakrok og controller. Så sant ikke PCen er satt opp slik er det et konsollspill. I mitt hode er mass effect et spill for PC med bruk av mus og tastatur da jeg har spilt samtlige mass effect spill på den måten, kontrollene er såpass godt optimalsiert for PC på PC versionen at jeg synst keyboard&mouse er den klart suverene måten å kontrollere disse spillene på. Så nei jeg mener på ingen måte at Mass Effect er eller noengang har vært ett "konsollspill" Mass Effect is an action role-playing video game developed by BioWare and originally released for the Xbox 360 video game console in 2007. Mass Effect was ported to the Microsoft Windows and PlayStation 3 platforms in 2008 and 2012, respectively. Synd det! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Mass Effect is an action role-playing video game developed by BioWare and originally released for the Xbox 360 video game console in 2007.Mass Effect was ported to the Microsoft Windows and PlayStation 3 platforms in 2008 and 2012, respectively. Synd det! Ehm, javel ja? Det er snakk om hvilket system jeg syns spillene gir den beste opplevelsen på, at Mass Effect 1 først ble lansert på xbox 360 og senere etterfulgt av en totalt sett forbedret PC Port er jo strengt tatt noe de fleste er fult klar over. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 (endret) Selv er jeg så bortskjemt at jeg kan sitte foran TV i en noe mer avslappet posisjon med en håndkontroller. Eller ta 2 skritt bort til mus og tastatur og spille på en monitor når jeg føler for mer presisjon type spilling. En av mange fordeler med en PC Endret 10. januar 2017 av LarZen Lenke til kommentar
NoirNow93 Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Ja, man må vel være ganske savant for å forvente at dette skulle skje XD angrer på å ha kjøpt xbox one, tror jeg er rett og slett skapt for pc Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 (endret) Eneste årsaken til at jeg kunne tenkt meg en X1 for noen måneder siden er FH3, det er helt elendig på PC. Endret 11. januar 2017 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå