Fotoskrulla Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Gatekunst i Bergen I Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Blir sikkert en sak for herrene Smaken og baken når jeg foreslår beskjæring oppe og nede for å fjerne litt forstyrrende elementer. Tagginger ntagelig utført på portrett i etterkant hører vel med til dokumentasjonen. Roar 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Bra bilde, men ville kanskje sett mere av omgivelsene, men det kommer vel utover i uken? Mvh FredriK 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2017 Blir sikkert en sak for herrene Smaken og baken når jeg foreslår beskjæring oppe og nede for å fjerne litt forstyrrende elementer. Tagginger ntagelig utført på portrett i etterkant hører vel med til dokumentasjonen. Roar Hei Roar! Ja,enig i at det ble litt rotete, har lagt ut en ryddet variant Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2017 Bra bilde, men ville kanskje sett mere av omgivelsene, men det kommer vel utover i uken? Mvh FredriK Jeg har dessverre ikke bilde av omgivelsene her, det skal jeg huske neste gang jeg går på grafittijakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg