Mr. ve Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Trenger en ny komiserie jeg kan sette på når jeg har behov for noe lett underholdning. Fra før har jeg rast gjennom, og likt følgende; - The Ranch - Modern Family - Brooklyn nine-nine - How I met your mother Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 (endret) New girl, family guy, Arrested development, californication, the inbetweeners, f is for family, cuckoo, friends (hvis du liker det) Endret 9. januar 2017 av Audun0505 Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Om du er åpen for å "konvertere" til hbo så er Parks and Recreation og The Office (US) jævlig morsomme serier. Episodene varer i 20-25 minutt. 2 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Trailer Park Boys. Lett en av de aller morsomste seriene jeg har sett i hele livet mitt! Lenke til kommentar
Moosher Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Unbreakable Kimmy Schmidt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå