RikkeS Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Hei, Jeg er på utkikk etter nye ørepropper som kan brukes til trening. Jeg brukte Jaybird x2, men disse var jeg ikke fornøyd med. De passet ikke til ørene mine. Det jeg er opptatt av er at de ikke skal falle mens jeg jogger/løper på mølla og at det skal grei med bass. De jeg har funnet til nå er: JBL Reflect Mini BT, 990 kr JBL Reflect Contour in-ear-hodetelefoner, 599 kr JBL Everest 100, 949 kr Sony SBH80, 625 Jabra Sport Pulse, 799 kr Noen som har prøvd noen av disse og anbefaler den? Kom gjerne med andre forslag. Prisklasse maks 1000 kroner, da jeg er student og ønsker ille å bruke veldig mye penger på ørepropper. Tusen takk Lenke til kommentar
Nysgjerrigperen Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 (endret) Vurdere selv å kjøpe Jlab Epic 2; https://www.jlabaudio.com/collections/bluetooth-earbuds/products/epic2-bluetooth-wireless-sport-earbuds?variant=23929662023 De skal ha 12 timer batteritid og med tanke på Jaybird sine "finner" som har fått mye skryt, ikke passet deg er det kanskje over-ear som er tingen for deg. De er noen få hunderlapper over grensen din, men jeg tror det er verdt å ta en titt på dem. Har sendt mail til Jlab, da frakt/skatt på deres hjemmeside ble 100$ ekstra mens på amazon ble det bare 50$ for frakt/skatt. Det er Jlab selv som selger på amazon så det er neppe noe risiko å kjøpe fra amazon. https://www.amazon.com/Bluetooth-GUARANTEED-waterproof-high-performance-microphone/dp/B01EZ7HCEA Edit* Ser det er en del folk som klager over dårlig mic.. Endret 9. januar 2017 av Nysgjerrigperen Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Jeg venter på Jaybird X3, men X2 er også attraktiv når du vurderer JBL Reflective. Snakker 100% basert på hva jeg har lest online og snakket med venner om, da jeg ikke har prøvd noen av dem selv enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå