Torsteinen Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg driver med begge deler! HOLD DE AVSKILT, er ikke samme greia, begge deler er ENORMT fett www.paintballparken.no Møt opp og hjelp oss å bygg før lørdag dere som kan!! Og til deg som sier at softgun har lengre rekkevidde... Setter du et FREAK deluxe på en vilken som helst høytrykksmarkør med lufttank på 3000psi så skyter du lengre åmere nøyaktig enn softgun med mindre du tar f.eks en m82 eller en annen oppgradert til 500fps og bolt action Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Menneh... selvfølgelig må du ha "closed bolt"-paintballmarkør for å skyte mest treffsikkert... (og freak seff) men vi kan vel diskutere dette i en annen tråd, denne handler om softgun... Edit: Paintballparken... hehe, jeg kjøpte nettop BKO av dem som holder på med den... (paintballonline.no) Endret 6. januar 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Du tålte ikke å bli truffen? hehe, det er jo et relevant spørsmål. Vet om folk som foretrekker det ene fremfor det andre nettopp pga av smerten. Med paintball er "ballene" større/tyngre, og vil da ha en større treff-flate. Original utgangshastighet vet jeg lite om på paintball dessverre. Av erfaring kan jeg si at treff fra paintball svir mer enn airsoft så lenge det ikke er i ansiktet. Som kjent bruker vi jo ikke fullmasker i ansiktet da vi spiller airsoft. Faktisk så mener jeg at det i mange situasjoner kan være en fordel at man kjenner treff såpass tydelig som man gjør i paintball. Alikevel vil jeg i mange situasjoner være glad for at motstanderne har softgun fremfor paintball markør. Uansett har ikke smertefaktoren noe som helst å si på mitt valg, verken i favør til paintball eller airsoft. Uansett hva som gjør mest vondt så kan man få skader av begge deler av derfor er det viktig at du som spiller tar hensyn til de du spiller mot. Høyest utgangshastighet på markør/softgun er ikke alt!! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 http://huminf.uib.no/~mikael/news.php Storm-Airsoft - Bergen/Åsane Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 helt klart, (de har btw. 11 forskjellige modeller). Skjønner hva du mener men vil også si at det er ikke kun speedball og capture the flag som teller i pb heller, og at det kan brukes for å få like så realistiske øvelser som med soft gun (en del av realismen er jo at du blir markert Her må jeg faktisk si meg uenig. Jeg er eks-paintballer som har gått over til airsoft, og jeg synes ikke man kan oppnå samme realisme med paintball som med softgun. Det som var en av hoved-årsakene til at jeg gikk over var at jeg var lei av å treffe folk så tydelig (hodet, brystet, osv), men at de nektet å kalle seg ut fordi ballen ikke sprakk. Det var i mine øyne det største problemet med paintball, samt at markørene var lite taktisk og lite realistisk konstruert. Dette var jo såklart ikke et problem i supair, men i mil-sim var dette svært ødeleggende. Men for all del, jeg har ingenting imot paintball spillere eller spillet paintball i seg selv, det passet bare ikke for meg. Kan jeg da spørre om hvilken ball du bruker ? Kvalitetsball sprekker ved 97% av gangene tørr jeg påstå.. For ikke å dra tråden offtopic holder jeg fra nå av kjeft ;D Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 http://huminf.uib.no/~mikael/news.php Storm-Airsoft - Bergen/Åsane Er du med der? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Var jo det jeg sa... "Du tålte ikke å bli truffen?" Det var det du sa, du nevnte ikke noe om at det ikke passet. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Har Marui Ak-47 med 600 skudd hi-cap og kwc colt national match. Syns det er morro å drive med softgun jeg Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Jeg skal kjøpe meg en Taurus PT92 (Med Hop Up, uten BAX) Utgangshastighet på 70 M/S. Etter det jeg har hørt er 22 M/S 80 km/t.. Eller en UHC Desert Eagle 44AE (Uten Hop Up, med BAX) samme utgangshastighet fra Teknikmagasinet.. Men problem!! Jeg finner ikke ekstra Magasin til Taurus PT92.... Eller vet noen om jeg finner det på teknikmagasinet, blir kjøpt i neste helg:) Bilder: Deagle: Taurus: EDIT: Fant magasin til Taurus, så jeg tror jeg kjøper den;) EDIT EDIT: Hva er BAX effekt og Hop-Up effekt? Endret 1. februar 2009 av mini097 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Det er allerde en STOR airsoft tråd her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=386766 Det holder lenge med en, er ikke noe vits å spre det utover Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Gunfreak sa det. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg