Gå til innhold

Air soft gun

amilost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Kjenner et par folk som skal starte opp, og jeg vurderer seriøst å hive meg på lasset.

dyrt er det da ikke.. 1-2k for beskyttelsesutstyr, 1-2k for sidearm, 2-10k for elektrisk smg/rifle.. pluss litt småplukk her og der.

Da begynner du vel i Bergen tenker jeg. Jeg starter på igjen med airsoft igjen rundt mai til neste år, da treffer jeg deg nok. Jeg er ikke sikker men jeg tror jeg har gått forbi deg på byn en gang :D

Lenke til kommentar

hadde vært gøy det, hvis det var mange andre som drev med det...en AUG hadde alltids vært gøy, eller en famas :)

menneh, får du slide action me dem derre, eller må du kjøpe våpen som spesifiserer "blowback" som en funksjon? slik som dette f3.jpg?

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

De skyter omkring 100 kuler før de er tom for batteri. For hver kule de skyter blir det mindre batterikraft igjen og kraften minker og minker. Presisjonen og kraften på disse pistolene er elendig, du kan nærmest kaste kuler lengre og mere presist. De er av generelt dårlig kvalitet.

Kjøp deg en tokyo marui springer som sidearm eller spar opp penger til en western arms eller ksc GBB.

Lenke til kommentar

Du spytter kuler lengre enn en EBB!

Jeg driver med airsoft... har en slik en på vei fra hong kong nå!! Håper å få den i overimorgen!

TM%20SR16-L.jpg

Planer om fullt swat outfit.. har kjøpt noe og noe er i postgang...

Har fra før en KSC Glock 19 med blowback og metall sleide!

Noen her i det hele tatt som har en aeg?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...