amilost Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hello folkens. Jeg kjøpte meg en softgun i sverige i sommer, fant ut at det var ganske kult, noen som har bra internett sider om hobbyen eller driver med dette? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 http://www.airsoft-norge.com/index.php der er det folk som er ganske proffe, er medlem på forumet, skal bestille fra asia, etter jul. med alt kommer det på ca. 4 tusen. da med en colt 733 og en colt 1911 med blowback. pluss mange magasiner Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg spiller eller spillte .. siden det ble 18 års aldersgrense 1 september har jeg lagt mp5'en min på hylla og der kommer den til og ligge til april .. passer egentlig bra siden jeg ikke har penger .. altfor dyr hobby Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Kjenner et par folk som skal starte opp, og jeg vurderer seriøst å hive meg på lasset. Så dyrt er det da ikke.. 1-2k for beskyttelsesutstyr, 1-2k for sidearm, 2-10k for elektrisk smg/rifle.. pluss litt småplukk her og der. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 som en middels pc altså? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 selve AGE'en koster bare mellom 1600-3000 i asia, med mindre du skal ha noe skikelig spesielt Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Her er det masse softguns Lenke til kommentar
amilost Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Kult folkens.... Har en som du drar bakover hjemme, den eneste og første. Ganske kul realistisk.. Kjøpte den i sverige for 350 k, veldig billig. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Driver med softgun på klubbasis, hvor vi kan sies å være nokså proffe.. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg har faktisk softgun. En M92F. Kjøpte den i Tyskland da jeg var der på konsert-raid sist vinter. Ble stoppa med den i security check'en på flyplassen i München. De var ikke så fornøyd, gitt. *mimre* Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Softguns er teite. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Pøh! SG pwnz j00! Har Marui m16a2 jeg. Dødsrå! Må kjøpe pistol snart da, og mer gear. Satser på å få penger til jul .. Hvis du bor i Kr.sand eller omegn kan du jo se på http://www.viperspaintballklubb.no/ Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Kjenner et par folk som skal starte opp, og jeg vurderer seriøst å hive meg på lasset. Så dyrt er det da ikke.. 1-2k for beskyttelsesutstyr, 1-2k for sidearm, 2-10k for elektrisk smg/rifle.. pluss litt småplukk her og der. Da begynner du vel i Bergen tenker jeg. Jeg starter på igjen med airsoft igjen rundt mai til neste år, da treffer jeg deg nok. Jeg er ikke sikker men jeg tror jeg har gått forbi deg på byn en gang Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) hadde vært gøy det, hvis det var mange andre som drev med det...en AUG hadde alltids vært gøy, eller en famas menneh, får du slide action me dem derre, eller må du kjøpe våpen som spesifiserer "blowback" som en funksjon? slik som dette ? Endret 20. desember 2003 av MrLee Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 GBB, gas blowback, gassdrevet og sleiden fyker tilbake når du skyter. "Rekylen" på disse er ikke noe spesielt kraftig med det ser stilig ut. NBB, non blowback, sleiden går ikke tilbake når du skyter. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 du har også elektriske pistoler med elektrisk blowback.. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Ja, de kalles EBB, electric blowback. Men disse er ikke å anbefale, en springer (manuell) softgun er å foretrekke fremfor disse. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 ok hvorfor ikke, blir de for hærpa, jeg har planer om å kjøpe en bare til sidearm Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 De skyter omkring 100 kuler før de er tom for batteri. For hver kule de skyter blir det mindre batterikraft igjen og kraften minker og minker. Presisjonen og kraften på disse pistolene er elendig, du kan nærmest kaste kuler lengre og mere presist. De er av generelt dårlig kvalitet. Kjøp deg en tokyo marui springer som sidearm eller spar opp penger til en western arms eller ksc GBB. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Du spytter kuler lengre enn en EBB! Jeg driver med airsoft... har en slik en på vei fra hong kong nå!! Håper å få den i overimorgen! Planer om fullt swat outfit.. har kjøpt noe og noe er i postgang... Har fra før en KSC Glock 19 med blowback og metall sleide! Noen her i det hele tatt som har en aeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg