Gunnar Fagerli Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Elsker litt vind Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Utsnitts- og komposisjonsmessig ville jeg tatt en beskjæring under vindusfragmentet oppe til venstre, uten at speiling av stolpe med lamper til venstre blir skadeledende. M.a.o. være ekstra nøye. Jeg tenker også en beskjæring til høyre, men overlater det til herrene Smaken og baken. Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 9. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2017 Bildet er allerede kraftig croppet og jeg valgte dette utsnittet som jeg er fornøyd med.. "LOVE" var hovedbudskapet. Takk for tilbakemelding. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Trodde hun stod og leste i en avis, til jeg så fullstørrelse-versjonen. :-) Morsomt fanget, men også enig med Kneppen angående beskjæring både i topp og kanskje til høyre. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 9. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2017 Trodde hun stod og leste i en avis, til jeg så fullstørrelse-versjonen. :-) Morsomt fanget, men også enig med Kneppen angående beskjæring både i topp og kanskje til høyre. Smaken og baken Roar:-) Takk for tilbakemelding! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg