cjoo Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Ååå, så sykt frustrerende! Jeg fikk en snap i går av ei venninne som var på vors, og der var det en sang som jeg ikke klarer å huske annet enn at inneholdt noe med "nananana". Snapen var av en venninne som tydeligvis nøyt sangen og "smådansa" til, i sofaen. haha.. Jeg vet jeg har hørt den før, og tenkte bare åå hva heter den igjen! Sendte meld og spurte men de var jo fine i formen så de huska ikke. Klarer ikke helt å finne ut om den er typ ny nå, eller noen år siden. Tror ikke det er en veldig gammel sang. og er ganske sikker på at den ikke heter noe med "nanana". Sangen var av den litt roligere typen, pop-ish, veldig behagelig og fin sang. Jeg trooor også det var en jente som sang. haha. irriterer meg grønn over at jeg ikke finner den, og har seriøst lett hele spotify rundt og googla meg ihjel uten hell! Noen som kan hjelpe meg og kanskje har noen tips? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Spør her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1576654 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg