Leo_ Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 De hadde ikke bevis som holdt til en domfellelse, derfor henla de saken. De har oppnådd det de ønsket, å skremme deg. Du mener at alle saker som blir henlagt bare blir etterforsket for å skremme? Nei. Så hvorfor slenger du det ut i denne tråden? Fordi jeg trodde det var tilfellet i DENNE saken, ikke ALLE saker. Vi diskuterer DENNE saken, ikke ALLE saker her. Synes du dette var vanskelig å forstå? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2017 De hadde ikke bevis som holdt til en domfellelse, derfor henla de saken. De har oppnådd det de ønsket, å skremme deg. Du mener at alle saker som blir henlagt bare blir etterforsket for å skremme? Nei. Så hvorfor slenger du det ut i denne tråden? Fordi jeg trodde det var tilfellet i DENNE saken, ikke ALLE saker. Vi diskuterer DENNE saken, ikke ALLE saker her. Synes du dette var vanskelig å forstå? Jeg tror ikke det var gjort for å skremme. Jeg tror at politiet tok saken på alvor, og at de kom frem til at dette var til å henlegge pga situasjonen og aspekteret rundt. Anonymous poster hash: 29183...7ae Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Har du fått hatt denne samtalen med politiet nå? Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Så hvorfor slenger du det ut i denne tråden?Fordi jeg trodde det var tilfellet i DENNE saken, ikke ALLE saker. Vi diskuterer DENNE saken, ikke ALLE saker her. Synes du dette var vanskelig å forstå? Det er ingen grunn til å tro at det var tilfelle i denne saken. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Så hvorfor slenger du det ut i denne tråden?Fordi jeg trodde det var tilfellet i DENNE saken, ikke ALLE saker. Vi diskuterer DENNE saken, ikke ALLE saker her. Synes du dette var vanskelig å forstå? Det er ingen grunn til å tro at det var tilfelle i denne saken. Så da konkluderte du med at det måtte gjelde ALLE saker altså? Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Så hvorfor slenger du det ut i denne tråden?Fordi jeg trodde det var tilfellet i DENNE saken, ikke ALLE saker. Vi diskuterer DENNE saken, ikke ALLE saker her. Synes du dette var vanskelig å forstå? Det er ingen grunn til å tro at det var tilfelle i denne saken. Så da konkluderte du med at det måtte gjelde ALLE saker altså? Jeg skjønte ikke hvorfor det skulle gjelde akkurat denne men ikke alle de andre. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Så hvorfor slenger du det ut i denne tråden?Fordi jeg trodde det var tilfellet i DENNE saken, ikke ALLE saker. Vi diskuterer DENNE saken, ikke ALLE saker her. Synes du dette var vanskelig å forstå? Det er ingen grunn til å tro at det var tilfelle i denne saken. Så da konkluderte du med at det måtte gjelde ALLE saker altså? Jeg skjønte ikke hvorfor det skulle gjelde akkurat denne men ikke alle de andre. Jeg forstår at du ikke skjønner det. Det er ikke nødvendig at du skjønner det, dette opptar bare plass uten å tilføre forumet noe. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Det opptar jo også plass uten å tilføre noe med spekulasjoner tatt ut av intet. 2 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 TS ber faktisk om spekulasjoner. Hva tror dere at kan jeg vente meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå