sdf123 Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Jeg jobber nå i kommune og har du pensjonssparing gjennom KLP. Jeg har et par pensjonskapitalbevis fra tidligere jobber jeg vurderer å samle opp og sette inn i KLP, ettersom de tar minst for å forvalte: Noe jeg bør tenke på før jeg flytter? Ser ut oms jeg kun kan velge KLP Optimal Livsfase, og felger 100% aksjer ettersom jeg er godt under 50år. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Jeg kjenner ikke til noe spesielt man må tenke over. Du tenker riktig med tanke på å redusere kostnader. Høye kostnader dreper avkastningen din. Anonymous poster hash: 092ea...816 Lenke til kommentar
Huffe Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Bra du flytter. Dette er et marked som er ukjent for de fleste og trenger mer fokus. Håper de andre tilbyderne etterhvert vil senke prisene eventuelt tilby forvaltning i indeksfond. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 9. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2017 Ja, angrer på at jeg ikke har gjort det før! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå