Tommy Angelo Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Fra FExplorer kan man velge et bilde som operatørlogo, problemmet er at den logoen du har forsvinner, og den nye kommer ikke frem. Har str noe å si. Jeg har prøvd med vanlige bilder fra gallerimappa og de er kanskje litt store. Hvor stor kan en logo være? Og må den være i et spesielt format? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Har lest at en logo i normal størrelse er 97x25 pixler. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Har lest at en logo i normal størrelse er 97x25 pixler. Funka fint i den str. Det første bilde/logoen jeg prøvde var 380X188 ikke rart at det ikke gikk.. Trodde at FExplorer "kodet" om bildet før den brukte det som op.logo men det gjør den ikke. Så nå har jeg logoen til firmaet jeg jobber i som op.logo. Skal spørre i morgen om de er villig til å betale for det..hehe Hvis ikke.... Ledig reklameplass til leie Pris pr mnd: 200 kr i ringetid + 200 stk SMS + 50 stk MMS min 1 år. kontakt meg på telefon 98...... Endret 1. desember 2003 av Tommy Angelo Lenke til kommentar
scoom Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Litt uten for topic, men tar sjansen likevel Korleis får eg til å ta screenshot med FExplorer?? Står at eg skal trykke "ABC"+"0" og at programmet køyre i bakgrunnen, men det funker jo ikkje å trykke på dei.. Trykker som ein gal, men skjer ingenting og ingen bilde heller..? Noe som har peiling her..? Edit: Noe spess som må gjerast for at screenshots skal fungere (seff foruten å slå funksjonene på ) Endret 5. desember 2003 av scoom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå