n00bzzz Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg har nettopp satt opp NextGentel. På msn er det kun noen av kontaktene mine jeg kan motta filer fra. Hva kan jeg gjøre med dette? Har prøvd med både win2000 og xp og på forskjellige pcer, men ingen forskjell... Har en Netopia router. Jeg har kommet borti et problem til på msn etter jeg fikk NextGentel: Noen av kontaktene mine gjør at når jeg starter en samtale med dem, logger jeg automatisk av msn..... Noen som aner hva det kan være?? Mvh. en noob... lol Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg har nettopp satt opp NextGentel. På msn er det kun noen av kontaktene mine jeg kan motta filer fra. Hva kan jeg gjøre med dette? Har prøvd med både win2000 og xp og på forskjellige pcer, men ingen forskjell... Har en Netopia router.Jeg har kommet borti et problem til på msn etter jeg fikk NextGentel: Noen av kontaktene mine gjør at når jeg starter en samtale med dem, logger jeg automatisk av msn..... Noen som aner hva det kan være?? Mvh. en noob... lol Muligens må du få oppdatert firmwaren i routeren, bruker du nyeste MSN? Lenke til kommentar
n00bzzz Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Ja, jeg bruker nyeste msn. Hvordan oppdaterer jeg firmwaren? Er ganske amatør... Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Du må sikkert åpne opp porter i routeren din for å sende/motta filer over msn... Har selv en Netopia 4542 Router fra NGT, vet ikke hvilken netopia router du har, men tror de har noe de samme menyene. Hvis du ikke vet hvordan du gjør dette, anbefaler jeg å sjekke ut denne guiden. Eller du kan sjekke ut Relativt.net. Lykke til! MVH Lars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå