CasualVims Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 (endret) Hei. Er på jakt etter litt rettleiing, slik at eg forstår dette rett før eg byrjar. Skal overklokka CPU og RAM tenkte eg. Finnes nok av guider til spesifikke måtar å gjere det på. Dette er den oppskrifta eg har funnet: Eg skal oppdatera BIOS på hovudkortet først, er versjon 1.0 no, så skal flasha det til 1.3 Eg skal formatera windows først (alt av instalasjonar er uansett på andre diskar), for å få vekk gamle drivarar. Og for å innstalera nye drivarar clean. Så skal eg overklokka CPU først. Dvs. først opp til dei gjennomsnittlege lågare klokkene, og finna ein stabil der. Før eg byggjer meg gradvis oppover til 'bristepunktet'. Eg har ein Noctua-kjølar, som skal erstatta min stock-kjølar.Kva program er best for å sjekka stabiliteten til cpu? Når eg har funnet ein grei og stabil OC på CPU så kan eg begynna med å overklokka RAM. Det gjer eg i hovudkortet. Der min RAM kan f.eks. overklokkast frå 1666 til 1866. Kan eg det? (såfremt det er stabilt etterpå). Kva anna bør eg tenka på? Nokre andre førehandsreglar eg bør gjere før eg tar fatt? OBS: Innmaten er av eldre dato (foruten SSD og skjermkort, som er top notch), eg tålar å risikera litt levetid på produktene. Kan skaffa meg nytt om det skulle skjera seg. ram2x Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 Kit w/2x 4GB XMS3 modules, CL9-9-9-24, 1.5V, Vengeance Heatspreader, 240 Hovudkort:400 645915 Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3, Socket-1155 ATX, Z68, DDR3, 2xPCIe(2.0)x16, CFX&SLI, 6Gb/s,FW,USB3.0, VGA,DVI,HDMI,DP Prosessor:Intel® Core i5-2500K Processor Socket-LGA1155, Quad Core, 3.3Ghz, 6MB, 95W, Boxed w/fan Endret 8. januar 2017 av CasualVims Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 http://www.guru3d.com/her finner du litt http://files.extremeoverclocking.com/file.php?f=205 eg kjøre xmp på ram, og ittejustere latency for å sjekka stabilitet. Prøvte med litt låg cl og fikk krasj i doom, endte opp med at eg ødela save gamen. Fikk corrupt file på savegamen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå