GoL_eoL Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hvilke innstillinger bør jeg kjøre på skjermkortet for å opp nå best mulig resultat? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Er bare å skru av alle effekter det, og sette ned oppløsningen, så får du nok trippelt så mye som alle sammen til sammen. MEN! Hvorfor skal du gjøre dette? Testene skal kjøres på standard innstillinger, default, ellers er det ingen vits i å sammenligne i det hele tatt. Det er skjermkortet som skal slite med å gi deg et godt resultat, ikke du som skal trikse og jukse deg til det. Lenke til kommentar
SpaKonG Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 du må ihvertfall ikke ha på AA/AF ha alt på balansert du... Lenke til kommentar
GoL_eoL Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 hmm.. jeg satt alt på standard verdier.. da scora jeg i 01 (se sig) og når jeg satt ytelsen på det laveste scora jeg ca15500! rart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå