Sarah2007 Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Hei! Nå har jeg hatt den Picasadriten på tlf siden sommeren, og har prøvd å slette det! Ligger inne på galleri sammen med alle de andre bildene mine. Vet at det skal være nærmest det samme som Dropbox, men nå har jeg Dropbox og syns det er mye lettere å bruke. Picasa laster jo heller ikke opp nye bilder jeg tar, så de nyeste bildene er fra 23.07... Nå er jeg så utrolig lei, det tar jo opp plass... Vil gjerne få sletta de her nærmere 700 bildene, men når jeg søker på selve telefonen gjennom apper og telefonsystemet så finner den ikke picasa... Hvordan sletter jeg det!? Må jeg sette tlf tilbake i fabrikkinnstilling? Og hvordan gjør jeg i så fall det? Er det mulig å beholde noen av bildene mine, eller blir alle sletta da? Er viktige og sentimentale bilder som jeg ikke vil fjerne fra tlf min... Bare få sletta den picasadriten fra galleri! Beklager sint post, men nå er jeg lei!? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Les her og se om det hjelper. http://forums.androidcentral.com/samsung-galaxy-s5/380108-how-delete-picasa-photo-s-galaxy-s5.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå