Fotoskrulla Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Sommerdrøm Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Jeg forstår din frustrasjon over været da jeg sitter i Kristiansund og opplever det samme. Da gjelder det å drømme seg litt bort. Godt komponert bilde fra Mexico, et land jeg har til gode å besøke. Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Hei lady. Et fint " lyst " bilde Kom in fra tur i storm og regn, ja skikkelig vasket då Nå til arkivet og drømme om sola og lyset M v h Leif 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Et flott bilde! Sommerlig lett og luftig! Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Eia var vi der Det er lov å drømme seg litt bort i godbiter fra arkivet. Nå går det heldigvis mot varmere tider her på berget også. Ett velkomponert og fint bilde. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Så du reise mye ser jeg. Spesielt bilde Helene, først trudde jeg at det var ett fotokort. Bra dette ;-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2017 Så du reise mye ser jeg. Spesielt bilde Helene, først trudde jeg at det var ett fotokort. Bra dette ;-) Eia var vi der Det er lov å drømme seg litt bort i godbiter fra arkivet. Nå går det heldigvis mot varmere tider her på berget også. Ett velkomponert og fint bilde. Mvh. Rolf Et flott bilde! Sommerlig lett og luftig! Mvh Fredrik Hei lady. Et fint " lyst " bilde Kom in fra tur i storm og regn, ja skikkelig vasket då Nå til arkivet og drømme om sola og lyset Hei alle sammen! Takk for fine tilbakemeldinger. Jeg prøvde å gjøre bildet ekstra lett og lyst for å piffe oss litt opp i den grå og triste årstiden. M v h Leif Jeg forstår din frustrasjon over været da jeg sitter i Kristiansund og opplever det samme. Da gjelder det å drømme seg litt bort. Godt komponert bilde fra Mexico, et land jeg har til gode å besøke. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Masser af pastelfarver rigtig flot og sommerligt..men vi skal lige have lidt forår først..kan se at Påske liljer stikker op af jorden allerede og lyset er tiltaget med 25 min har jeg lige hørt i radioen dejligt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg