Gå til innhold

HL2?

anon12234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ca hvor lenge til du får en advarsel :)?

hehe........ :thumbup:

Du fikk jo som opplysning og sjekke den offisielle siden til Half Life og det er der du får et mere korrekt svar og slik oppførsel som over kan faktisk veldig lett resultere i utestengelse (bare til opplysning). ---> (HL2 kommer rundt mars/april 2004 om ikke senere) Tror faktisk ikke det finnes noen fast dato ennå :no:

Men en ting jeg bare mååå spørre om.....du har vel ikke tenkt å spille HL2 med et GF MX440 kort? :yucky::omg:

Endret av Slabbedasken
Lenke til kommentar

nei, jeg har tenkt å kjøpe meg 9800PRO når neste store og bra spill kommer ut, hl2 og doom3 kan bare spilles så en måte og det er med full oppløsniong og max detaljer :p

og så lurer jeg på når det er, neste store spill altså

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
men når kommer neste "store" spill da?, q4 osv....?

Det bruker man google.com til.

JEESUS!

Dette er et FORUM folkens!! Folk kommer hit og spør spørsmål og andre kan svare på dem! Vil du ikke svare HOLDER DU KJEFT! (med mindre han ikke har fått noen vettuge svar de siste dagene, da kan det være OK med et hint om hvor å lete).

Det kommer hele tiden nye, gode spill, men kun HL2 og DoomIII er de som er kjent for å være kjempekrevende. Hvis du vil ta en titt på hva folk lengter mest etter kan du bla. se på top10-lista til ToTheGame.com og se hva som er rundt hjørnet :)

Lenke til kommentar
men når kommer neste "store" spill da?, q4 osv....?

Det bruker man google.com til.

JEESUS!

Dette er et FORUM folkens!! Folk kommer hit og spør spørsmål og andre kan svare på dem! Vil du ikke svare HOLDER DU KJEFT! (med mindre han ikke har fått noen vettuge svar de siste dagene, da kan det være OK med et hint om hvor å lete).

Det kommer hele tiden nye, gode spill, men kun HL2 og DoomIII er de som er kjent for å være kjempekrevende. Hvis du vil ta en titt på hva folk lengter mest etter kan du bla. se på top10-lista til ToTheGame.com og se hva som er rundt hjørnet :)

bra sagt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...