Duppelupp Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Heisann Jeg har som nyttårsforsett å bli kvitt noen kilo (hvem har ikke det....? ) Så jeg tenkte å kjøpe en tredemølle, men er veldig usikker på hvilken. De tredemøllene jeg har erfaring med er av den typen man finner på treningsstudio, altså mye dyrere enn mitt budsjett. Er det derfor noen som kunne gi et tips til kjøp av tredemølle for hjemmebruk...? Helst ikke dyrere enn et par tusenlapper Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 https://www.prisguide.no/sok?q=tredem%C3%B8lle Bedre for beina å løpe i ulent terreng med litt demping, altså skogen. Jeg antar at en tredemølle til et par tusen er en aning dårlig også, men du kan jo bare sjekke noen tester av de billige selv. Billig er jo ikke synonymt med dårlig Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Tipset mitt er at du går i butikken og prøver dem. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Verden er full av nesten ubrukte nyttårstredemøller. Jeg ville sjekket bruktmarkedet. Egentlig ville jeg vel brukt pengene på sko. 2 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Å skaffe seg en egen tredemølle høres ut som årets dårligste idé. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Ikke nødvendigvis, men til to tusen-ish? Tredemøller hjemme er for rikinger med trimrom. Jeg har vanskeligheter med å se for meg at man kan få en god mølle til under femsifret, og de vi er vant til fra senteret koster fort et siffer til. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Skaff deg en romaskin isteden - enormt god trening, og du får toppmodellen, som varer livet ut, langt rimeligere enn hva en må ut med for en tredemølle av litt kvalitet. http://www.concept2.no/ Kombinert med RowPro så er det helt ypperlig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå