Gå til innhold

Har mobilen min krasjet?

Anbefalte innlegg

Plutselig fungerer ikke min Samsung Galaxy S3 lenger. Den fungerte helt som normalt, men så skrudde den seg av fordi den  ble utladet. Jeg ladet den opp, og da jeg skrudde den på igjen er den så treig at jeg ikke kommer noen vei, og det kommer bare opp slike beskjeder: "prosessen com.android.phone har stoppet", "Samsung kontakter" har stoppet" osv. ALT har seriøst stoppet og jeg kommer ingen vei. Jeg prøver å skru av og på uten nytte. Nå er mobilen min helt ubrukelig.

Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Jeg har lest på nettet at det kan fungere å restarte, men da blir vel alt slettet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Lakris. Dette hørte ikke noe kjekt ut.

Har du nylig lastet ned noen nye apper, laster telefonen din ned apper automatisk, auto-oppdaterer den, hvortid oppdaterte du telefonen sist? Vet at en del skjerm-opptaks og ulike "anti-virus" programmer pleier å tukle litt med telefonen. Om telefonen enda går an å bruke, bare veldig veldig tregt så ville jeg prøvd å tatt alt over på en minnepenn, PC eller hard-disk, eller eventuelt skylagring (dropbox, google drive/google bilder/samsung kies++) Etter du har gjort dette kunne det vært greit med å fabrikkrestarte den, noe som gjøres rimelig enkelt ved å gå til innstillingene dine på telefonen. 

Prøv å ta ut sim-kortet og bruk telefonen, og se om det hjelper. Etter det jeg har lært så skal ikke "unfortunately com.android.phone have stopped" forårsake treg telefon, bare en irriterende melding. Så dette er jo en liten kombinasjon.

Nå er ikke jeg verdensmester på noen måte, men tenkte jeg måtte skrive, i tilfelle det skulle komme til hjelp. 

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...