peet-79 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Eg kjøpte 2 slike Tt vifter for å kunne ha en stille maskin når eg selv ville d men den bråker mer enn 17 db som den lover eg har oxo en paps vifte den er på 19db den blir veldig overdøvt av Tt vifta. Er d andre som har d samme eller har noen hint hva eg kan gjøre?? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Prøv å ta av grillen.. Det er ofte ei støykilde- Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Har prøvd men det støyer fra selve viften. En kamerat av meg kjøpte oxo, de støyer og. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Det står at Støynivået er "17-48 dB" Går det ikke å stille hastigheten på den da? Det sier seg jo selv at den støyer på "full guffe" Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Det står at Støynivået er "17-48 dB" Går det ikke å stille hastigheten på den da? Det sier seg jo selv at den støyer på "full guffe" Som jeg skulle sagt det selv... 17db =0 , 47db =mætt LOZER Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Eg har vifta på Min. men den overdøver de to andre viftene. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Eg har vifta på Min. men den overdøver de to andre viftene. Sytepave Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå