Dragonlove Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 (endret) Har pr i dag en Fujitsu Siemens NH532 som jeg kjøpte hos Cdon i 2013 til 2999,- Som forøvrig var ett knallkjøp da pc'n ennda durer og går, har kun byttet batteriet som tok kvelden. Men nå har jeg lyst på en ny bærbar med noelunde samme specs. NH532 har følgende specs: 17,3" Skjerm Intel Core I7-3630QM Grafikk kort Nvidia 640m le Minne 8Gb (Oppgradert) SSD 256 Gb (Oppgradert) Hdd 500 Gb Bluetooth Intel AC7260 (Oppgradert) Wifi kort Blu Ray brennner 3 Usb3 porter 1 Hdmi Det jeg i hovedtrekk er ute etter er en Pc med noelunde samme specs. Det viktigste er: 17.3" skjerm Plass til 2 harddisker/SSD Tilsvarende prosessor, kan også være fra Amd Bedre høyttalere enn i NH532 (Lyden er litt lav) Endret 7. januar 2017 av Dragonlove Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 CDON solgte jo den med 50% rabatt Egentlig pris var vel ca 6300,- Du vil nok ikke finne noe i nærheten av prisen. Her er et søk på 17" maskiner med dedikert grafikk sortert på pris: http://www.prisjakt.no/category.php?l=s301296543&o=produkt_pris_inkmoms#prodlista Mange maskiner har plass til m2 SSD + vanlig SSD/HDD. Er nok ikke så veldig mange som har plass til to vanlige Harddisker. Lenke til kommentar
Cruizer7 Skrevet 2. februar 2017 Del Skrevet 2. februar 2017 Jeg likte Fujitsu Siemens laptop. Men den finnes dessverre ikke noe på markedet. Eller de vanligte butikkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå