fjarle Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Du skal lete godt for å finne kvassere totalpakke til rundt 2000 kroner.SNIKTITT: En av favorittmobilene våre har blitt bedre Lenke til kommentar
per parker Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Kunne ha spandert på seg ett nytt modellnavn.. k11 eller noe. Mange blir helt sikkert å kjøpe forrige modell når de skal ha denne. 1 Lenke til kommentar
Pavel Alan Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Ikke vanntett. Koster jo 2000 da. 1 Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 fingeravtrykkleser på låseknappen? Ville ikke brukt mobilen selv hvis jeg ble betalt for det. På tide å bruke fingertrykkleser som minus! Er ikke alle som har lyst å gi fra seg sine biologiske data hver gang dem bruker mobilen sin. Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 fingeravtrykkleser på låseknappen? Ville ikke brukt mobilen selv hvis jeg ble betalt for det. På tide å bruke fingertrykkleser som minus! Er ikke alle som har lyst å gi fra seg sine biologiske data hver gang dem bruker mobilen sin. Så la vær å bruk den da.Man må ikke bruke den selv om den er tilgjengelig 1 Lenke til kommentar
Minus Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 fingeravtrykkleser på låseknappen? Ville ikke brukt mobilen selv hvis jeg ble betalt for det. På tide å bruke fingertrykkleser som minus! Er ikke alle som har lyst å gi fra seg sine biologiske data hver gang dem bruker mobilen sin. Leste kjapt gjennom anmeldelsen, og kunne ikke se at man må bruke fingeravtrykksleseren. Altså at det er valgfritt. 1 Lenke til kommentar
fflex Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 fingeravtrykkleser på låseknappen? Ville ikke brukt mobilen selv hvis jeg ble betalt for det. På tide å bruke fingertrykkleser som minus! Er ikke alle som har lyst å gi fra seg sine biologiske data hver gang dem bruker mobilen sin. var du den samme som ble forbanna på bilindustrien da de leverte radio og cd spiller som standard i alle nye biler, fordi du ikke hører på musikk i bilen? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 fingeravtrykkleser på låseknappen? ... Er ikke alle som har lyst å gi fra seg sine biologiske data hver gang dem bruker mobilen sin. Man må ikke bruke den selv om den er tilgjengelig Poenget hans er vel at han må legge fingeren der siden den på låseknappen. Fingeravtrykket kan jo leses av tlf selv om han ikke benytter funksjonen. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Fint hvis man kan deaktivere fingeravtrykkfunksjonen hvis en ønsker å låne bort telefonen til sine nærmeste for at de skal kunne spille. - Ellers var det jo sånn at Samsung sin(e) nye mellomprismodeller skal være vanntette. Lenke til kommentar
G Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 (endret) Et forslag til artikkel, eller artikkelfokus: Fortell gjerne litt om skjermstørrelsesutviklingen. Personlig så liker jeg ikke phablets som telefon, mens andre elsker dette. Når flatet phablet-trenden ut, eller når vil den flate ut? Nå er gjerne ikke 5,3" for phablet å regne, men for noen så kan de ekstra tiendedelstommene blir litt mye økning. Jeg er veldig fornøyd med LG Spirit LTE sin 4,7" størrelse. Så jeg kvier meg for å måtte kjøpe ny telefon en gang (da det nok er på vei ut av markedet), da jeg vet at denne størrelsen går an å ha foran i bukselommen, så jeg kan få grillet testiklene litt nå og da (det synes jeg er en viktig egenskap). Et spørsmål: Telefonen ser fryktelig blank ut i lakken. Det blir gjerne et glatt grep (såpestykkeform har den også), spesiellt med fuktig regnvåt hånd. Går det an å kjøpe andre deksler? Hvor sterk er skjermkrummingen på K10-2017 kontra LG Spirit LTE? Endret 8. januar 2017 av G Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 fingeravtrykkleser på låseknappen? Ville ikke brukt mobilen selv hvis jeg ble betalt for det. På tide å bruke fingertrykkleser som minus! Er ikke alle som har lyst å gi fra seg sine biologiske data hver gang dem bruker mobilen sin. Så la vær å bruk den da.Man må ikke bruke den selv om den er tilgjengelig Hvordan funker det når fingeravtrykkleseren sitter på låseknappen? Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 fingeravtrykkleser på låseknappen? Ville ikke brukt mobilen selv hvis jeg ble betalt for det. På tide å bruke fingertrykkleser som minus! Er ikke alle som har lyst å gi fra seg sine biologiske data hver gang dem bruker mobilen sin. var du den samme som ble forbanna på bilindustrien da de leverte radio og cd spiller som standard i alle nye biler, fordi du ikke hører på musikk i bilen? Hae? Hva har musikk i bilen å gjoere med dagelig biologisk verifiering av din position, dine bilder, dine samtaler dine meninger på internet and so on... Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 fingeravtrykkleser på låseknappen? ... Er ikke alle som har lyst å gi fra seg sine biologiske data hver gang dem bruker mobilen sin. Man må ikke bruke den selv om den er tilgjengeligPoenget hans er vel at han må legge fingeren der siden den på låseknappen. Fingeravtrykket kan jo leses av tlf selv om han ikke benytter funksjonen.Det kan sikkert være noe i det, men uten at leseren er arkivert, så blir vel ikke informasjonen videresendt? Men nå er ikke jeg særlig paranoid av meg da. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Bare jeg som ikke ble imponert? Motorola moto g4/g4 plus virker da som langt bedre kjøp til ca samme pris. Snapdragon CPU, greit kamera, fullHD skjerm osv. Lenke til kommentar
FanTek Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Jeg har kjøpt denne telfonen.. Ikke gidd! Lenke til kommentar
FanTek Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Er ikke fingeravtrykkleser på denne. Kjøpte denne igår,det er bare en vanlig knapp på baksiden...så tak for den,Tek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg