Fotoskrulla Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 På toppen! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Flott ursikt i flott bilde / vær lady Arkivet God helg ! M v h Leif 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2017 Flott ursikt i flott bilde / vær lady Arkivet God helg ! M v h Leif I Ja helt riktig Leif! Dette er fra arkivet. I dag har jeg vært husmor og vasket hus osv.. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Flott ursikt i flott bilde / vær lady Arkivet God helg ! M v h Leif I Ja helt riktig Leif! Dette er fra arkivet. I dag har jeg vært husmor og vasket hus osv.. Og eg har vært husfar hehe ;-) En tur til havna og sedan arkivet og lengsel etter lyset som snart kommer :-) Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Kjempeflott panoramabilde Helene. Ser at dere har ikke så mye vinter der, her er forferdelig nu og har ikke kunne være ute å fotografere. ;-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Nydelig panoramabilde av dette vakre fjellandskapet , tydligvis et sted å besøke !!! Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg