Sealine Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hei! Jeg lurte egentlig på hva som skal til for og få den ultimate lyd opplevelsen under spilling? jeg sitter idag med Abit NF7-S 2.0 med innebygget lydkort, i tilleg har jeg KOSS UR-20 hodetelefoner. Lyden er jo egentlig helt grei, men jeg lurer på hva som skal til for og gjøre lyden ultimal iomed at jeg kjører headsettet direkte på hovedkortet, og ikke gjennom høytalere. Hjelper det egentlig meg og kjøpe dyrere lydkort? trenger jeg bedre headset og lydkort? eller hva skal egentlig til? Jeg vurderer og ønske meg et Creative SB Audigy 2 ZS til Jul, etter og ha lest hjemme pc testen der den fikk terningkast 6, og det koster ikke mere en under høvding lappen. Vil det gjøre Counter-strike opplevelsen bedre med dette kortet? Mvh Petter Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Du trenger: - 5.1 lyd - Høy framerate, pen grafikk - Et konge spill, f.eks Call of Duty vips, ultimat spillopplevelse. Endret 30. november 2003 av HeRbie Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Du trenger:- 5.1 lyd - Høy framerate, pen grafikk - Et konge spill, f.eks Call of Duty vips, ultimat spillopplevelse. da jeg skrev ultimat spilleopplevelse, tenkte jeg egentlig kun på lydkvaliteten, og ikke grafikk, for det har jeg nok av Men ut ifra det du skrev, så betyr det at et Creative Audigy 2 med 7 kanals lyd, vil være bra nok i en del år fremover? Petter Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Du trenger:- 5.1 lyd - Høy framerate, pen grafikk - Et konge spill, f.eks Call of Duty vips, ultimat spillopplevelse. da jeg skrev ultimat spilleopplevelse, tenkte jeg egentlig kun på lydkvaliteten, og ikke grafikk, for det har jeg nok av Men ut ifra det du skrev, så betyr det at et Creative Audigy 2 med 7 kanals lyd, vil være bra nok i en del år fremover? Petter vil jeg merke forskjell uten og kjøpe nye hodetelefoner i tilleg? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Du trenger:- 5.1 lyd - Høy framerate, pen grafikk - Et konge spill, f.eks Call of Duty vips, ultimat spillopplevelse. da jeg skrev ultimat spilleopplevelse, tenkte jeg egentlig kun på lydkvaliteten, og ikke grafikk, for det har jeg nok av Men ut ifra det du skrev, så betyr det at et Creative Audigy 2 med 7 kanals lyd, vil være bra nok i en del år fremover? Petter Feil. - Man trenger 7.1 THX sertifisert system. - Need for Speed: Underground - Og noe som er ala mitt system eller bedre for å få alt flytende i 1280x1024 med alt på max! DET er den ultimate spilleopplevelse:) Lenke til kommentar
NuB Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Liten digresjon, jeg har ikke noe superbra lyd, men det spillet der rocker virkelig grafisk, glir finfint her (ok da, et og annet fps-fall er det) med (nesten) alt på maks i 1280x1024, og det med en relativt "middels prosessor" (XP 2200) og et 9500Pro. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Haha pc høytalere For å få den ultimate spillopplevelsen trenger du et skikkelig surroundsystem Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Dersom du plasserer eit surroundsystem korrekt og har bra lydkort så er det for meg den beste opplevelsen, men eit surroundheadset med god lyd funker også kjempe. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Vil det gjøre Counter-strike opplevelsen bedre med dette kortet? Selv merket jeg en utrolig stor forskjell ved å gå fra onboard til audigy 2. Vel verdt de 700,- jeg brukte på det(= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå