MalinK Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Vi kjøpte ny sofa for 3 år siden. Siden det har vi fått nye puter to ganger. Sofaen er en hjørnesalong som var beregnet for normal bruk. Etter 3 måneder så sofaen gammel og slitt ut, stoffet nuppet veldig, og innerputene avga farge som gjorde at sofaen endret farge. Vi klagde og fikk beskjed om at vi ikke kunne ha pledd eller pynteputer i den. Vi fikk beskjed om at nupping var normalt og at sofaen skulle behandles jevnlig med nuppefjerner. Vi fikk nye puter. Etter 5 måneder var også disse putene blitt stygge og fulle av nupper. Når jeg brukte nuppefjerner ble stoffet slitt og nuppet enda mer. Ny runde med klaging og etter 4-5 måner fikk vi igjen nye puter. I butikken sier de at jeg bør ta av trekkene og rense disse, men jeg ser at det kan by på utfordringer da trekkene sitter så fast på at det vil bli vanskelig å ta dem av og så klare å få de på igjen uten å ødelegge glidelåsene. Nå er putene 5 måneder gamle og det samme problemet tilbake. Vi har igjen klagd og butikken argumenterer med at det må brukes nuppefjerner jevnlig. Når jeg bruker nuppefjerner slites stoffet veldig og sofaen blir stygg. Hva kan vi kreve ved 3 gangs klaging? Takk hvis noen kan svare. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Definitivt heving av kjøp. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå