ILROE Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Hvor kjøper dere bikini? Har i alle år kjøpt fra Victoria secret for der kan jeg kjøpe underdel og overdel separat. Overdelen og underdelen av kroppen min står overhodet ikke i stil med hverandre så funker dårlig for meg å kjøpe sett:p Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Jeg og min kjæreste har handlet litt på Change, og har bare positive erfaringer med det. 1 Lenke til kommentar
skycharizards Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Hvilken størrelse bikini bruker du Flimzes? 2 Lenke til kommentar
zero dawn Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Kjøp to sett, ett der overdelen passer og ett der underdelen passer Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 eBay? Da kan du bestille sikkert ti forskjellige bikinier for hver bikini du kjøper i butikk i Norge. Lenke til kommentar
ILROE Skrevet 8. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2017 Kjøp to sett, ett der overdelen passer og ett der underdelen passer Blir fort ganske dyrt:p Lenke til kommentar
zero dawn Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Kjøp to sett, ett der overdelen passer og ett der underdelen passer Blir fort ganske dyrt:p Du får passe på når det er salg da vet du eller finne en nudiststrand så er problemet løst Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Hvilken størrelse bikini bruker du Flimzes? Vill gjetning vil vel si noe i xxl størrelsen om man er generisk, eller kanskje noe i retning 45A om man skal være mer spesifik. Ellers var det vel mer kjæresten som fant ting hun likte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå