ripset Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg har i kveld prøvd å koble på DC++, men får ikke opp liisten over Public Hubs. Er dette et problem bare jeg har, eller er DC++ nede ? Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Det hender du ikke får opp public hub-listen i DC++. Søk på google etter DC hublister og du får opp masse direkteadresser du kan koble deg til. Lenke til kommentar
ripset Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Tusen takk for hjelpen, fant det jeg lettet etter på et enkelt søk på google Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Du har sikkert funnet ut at det er mange hublister, med forskjellige servere, selv om mange går igjen på flere lister da Bare å putte den nye adressen i hublist-configen det. Endret 30. november 2003 av Bitex Lenke til kommentar
uranus Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Det beste er (syntes jeg) er å lage egen server eller liksom en norsk server et sted da som ikke står på listene. De er ofte veldig mye raskere og stabilere. Det er i hvertfall mitt synspunkt. Lenke til kommentar
palh Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Det beste er (syntes jeg) er å lage egen server eller liksom en norsk server et sted da som ikke står på listene. De er ofte veldig mye raskere og stabilere. Det er i hvertfall mitt synspunkt. Det vil jo være helt genialt! dersom du vil være helt alene da Lenke til kommentar
uranus Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 eee, den jeg pleier å være er det mange da, men jeg skal ikke si adressa dit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå