Gå til innhold

litt eksperthjelp til iphone 6s som har låst seg i searchmode

Anbefalte innlegg

Hei.

Skal prøve å gjøre innlegget så kort som mulig. Jeg har en 6s som har låst seg i en eller annen modul. Oppe i hjørnet står det søker. Altså den søker etter gsm nett. telefonen virker fint på alt annet, men det er som om den softwarebiten har låst seg. 

Jeg slo telefonen av og på. ingenting
jeg holdt inne to knapper samtidig til den restartet. ingenting. 
Jeg slo av og på flymodus flere ganger. ingenting.

Jeg tok ut simkortet, men siden telefonen har låst seg i den modulen registrerte den ikke at jeg tok ut og inn simkort. Da hjalp det heller ikke å prøve et annet simkort. 

Jeg resatte instillinger etc. ingenting. 

Til slutt tok jeg å tømte hele telefonen, for å gjøre den som ny, men pokkern, da startet problemene. Jeg kom til språkmeny for så at telefonen skulle valideres. Siden søker etter nettverksbiten fortsatt er låst ville ikke telefonen gjøre nettopp det. Jeg snakket en gang med apple på telefonen og vi satt telefonen i recoverymode. Da koblet vi til itunes, og hele oset ble lastet ned på nytt. Midt i installasjonen avbryter itunes den slik at telefonen nå er totalt ubrukelig. 

Alt som kommer opp på telefonen er koble til itunes. Alt itunes da gjør er å laste ned ios, installere litt for så å avslutte midt i installeringen. 

Hva gjør jeg ? utenom å sende den inn? 

Min teori er at om telefonen får gå heeeeelt tom for strøm, så kanskje den søkersoftwaren resetter seg slik at telefonen virker igjen? bare det at nå 14 dager senere så er det fortsatt strøm på den telefonen ...

feilkode 54, noe apple ikke skjønner hvorfor kommer da det ikke har en sammenheng. Får akkurat samme greien når jeg prøver på en macbook air 2015 macbook pro 2012 og en windows 10 2016 pc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...