Gå til innhold

spansk jul..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Igjen en flott serie av glade mennesker som feirer jul i Fuengirola. Jeg har til gode å oppholde meg i Spania 6.januar på "Helligtrekongersdag", men skal prøve å forlenge desemberoppholdet en gang for å få med meg dette. Fuengirola opplever jeg som den mest familievennlige byen på Solkysten så det er muligens en ide å legge oppholdet der. Jeg har også merket meg spanjolene sitt oppryddingsarbeid - mener de har forstått alvoret og skjerpet seg fra tidligere tider. Mvh Gunnar

Lenke til kommentar

Ja, regionen Malaga opplever jevn og sunn vekst i turismen siste årene, og har veldig mye å tilby av opplevelser året rundt.

Siden flytoget dekker strekningen Malaga - Fuengirola, bidrar det til å gjøre området lett å ferdes i, med øvrig infrastruktur vel etablert.

Både rydding og sikkerhet er eksemplarisk ivaretatt senere år. Spanjolene virker drillet på dette. Litt av en dugnadskultur, forresten, for så å si alle festivaler gjøres av frivillige.

Lenke til kommentar

Jeg ser kommentaren til Gunnar og som han sier det var den 6 februar. Når jeg ser bildene, mines om den tiden jeg var liten og bodde hjem i Barcelona, der var også natt til den 6 januar stor fest og mye liv.

Jeg har ikke nevnt 6. februar. 5. januar er "Helligtrekongersaften" og 6. januar "Helligtrekongersdag". Mvh Gunnar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...