mr.wolf Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Har forsikring på min s7 edge. Skjermen er sprukket oppe i det ene hjørnet. Er skaden da stor nok til at forsikringen dekker det? Og vil jeg eventuelt få ny telefon eller reparert skjerm? 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Antagelig reparert skjerm. Om du får noe kommer an på forsikringen du har, men det kan være vanskelig med knust skjerm så sant du ikke har en såkallt "idiotforsikring". 1 Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 8. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2017 Har vel kanskje det du kaller idiotforsikring. Betaler 100 kr i måneden for forsikring som skal dekke tyveri og skade. Men skaden er ikke stor. Er noen sprekker et par cm nedover i et hjørne så går ikke så mye utover hvor funksjonell telefonen er, men går jo fortsatt mye utover verdien på telefonen. 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 Idiotforsikring skal jo dekke alt så, ja. Har hørt om folk som har trøbbel alikevel. Hvis jeg ikke husker feil så gjelder forsikringen for èn skade/ man kan "bruke den" èn gang, var hvertfall slik med de greiene på Elkjøp/ Expert for en stund siden. Verdien på telefonen er nok irrelevant for forsikringen. Det enkleste er ofte det beste = Ta kontakt med forsikringsselskapet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå