Centrux Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 (endret) Når jeg høyreklikker på skrivebordet kommer det opp en liste med alternativer, og på den listen står det noe (jeg tipper) på kinesisk, som jeg ikke aner hva er.Kan noen fortelle meg hvordan jeg finner og fjerner dette programmet? Finner det ikke på listen over programmer i kontrollpanel. Takk! Endret 6. januar 2017 av Centrux Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 (endret) Google docs tipper jeg, eller noe som prøver å ligne. Endret 6. januar 2017 av PantZman Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Det ser definitivt ut som en slags "office suite" programvare. Prøv Revo Uninstaller(cnet / download.com). Finner du den ikke her så er vell et anti-virus søk greit evt Malwarebytes Anti-Malware (filehippo.com) for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Høyreklikk på en av de 4 ikonene til høyre og velg egenskaper. Der finner du "Mål" som sikkert innholder navnet på programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå