Gå til innhold

Hjelp til å tolke drømmer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,jeg drømmer at jeg ser mange fly på himmelen, er det noen som kan fortelle meg hva det betyr ? Har foresten lest det som står om det på nett,så hvis nonen har lignende drøm? Eller kan forklare, takk på forhånd

IKKE HØR PÅ MEG!

Drømmer om fly, som om alle drømmer om former for transport f.eks sykkel, kan ta opp veien du går i livet, hvor fort du beveger deg og hvor stor kontroll du har over over livet ditt. Tenk hva flyet gjør, hvem du er og hvor du er på flyet for ytterligere innsikt.
Tenk også over at om du skader deg når du sykler, så får du sannsynligvis bare noen skrubbsår når du treffer bakken.
Endret av Thonord
Lenke til kommentar

Det første som slår meg er en invasjon av en eller annen type fiendtlige fly...

Men sant å si er jeg mektig lei av folk som forteller om sine drømmer, etter alle de ulike kanalene på youtube der brukere forteller om sine profetiske drømmer.

Lenke til kommentar

Det første som slår meg er en invasjon av en eller annen type fiendtlige fly...

Men sant å si er jeg mektig lei av folk som forteller om sine drømmer, etter alle de ulike kanalene på youtube der brukere forteller om sine profetiske drømmer.

Tror du ikke det har med profetiene om Russlands angrep på Norge å gjøre?

Lenke til kommentar

Hei,jeg drømmer at jeg ser mange fly på himmelen, er det noen som kan fortelle meg hva det betyr ? Har foresten lest det som står om det på nett,så hvis nonen har lignende drøm? Eller kan forklare, takk på forhånd

Du skriver litt kort til at det går an å forklare noe særlig. Tror denne innføringen er ålreit.

Det går generelt ikke an å tolke drømmer.

Tror du som faktaentusiast burde oppdatere dine fakta i dette tilfellet.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Det er bare fordi vi er for dumme til å tolke dem og fordi vår kunnskap og forståelse om drømmer er for primitiv. Mennesker er egentlig rimelig primitive skapninger, noe som gjenspeiles i vårt primitive og mangelfulle samfunn og vår planet full av misslykke.

Å tolke drømmer er svært vanskelig. Det er enklest å forsøke å tolke sine egne, men sikkert greit med litt hjelp.

Lenke til kommentar

Hei,jeg drømmer at jeg ser mange fly på himmelen, er det noen som kan fortelle meg hva det betyr ? Har foresten lest det som står om det på nett,så hvis nonen har lignende drøm? Eller kan forklare, takk på forhånd ?

Er nok få drømmetolkere på forumet her. Men du skriver "drømmer" (ikke "drømte").. Betyr det at du stadig drømmer det?

Hvis du stadig drømmer det, må du jo føle ett eller annet når du drømmer det, og ha en slags følelse av hvor du er. Hvis det er en drømmetolker på forumet trenger han nok sikkert litt mer detaljer.

Hva slags fly forresten?

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Det er bare fordi vi er for dumme til å tolke dem og fordi vår kunnskap og forståelse om drømmer er for primitiv. Mennesker er egentlig rimelig primitive skapninger, noe som gjenspeiles i vårt primitive og mangelfulle samfunn og vår planet full av misslykke.

Å tolke drømmer er svært vanskelig. Det er enklest å forsøke å tolke sine egne, men sikkert greit med litt hjelp.

Det er visst mye som tyder på at drømmer ikke er organisert som fortellinger når vi sover. Da er drømmene bare fullstendig kaos. Det er først i oppvåkningsfasen at hjernen prøver å organisere kaoset til en forståelig fortelling for de drømmene vi faktisk husker da.

Ut over det, har du noe forskning å vise til som skulle tilsi at drømmer kan tolkes i noen særlig grad?

Lenke til kommentar

Det er visst mye som tyder på at drømmer ikke er organisert som fortellinger når vi sover. Da er drømmene bare fullstendig kaos. Det er først i oppvåkningsfasen at hjernen prøver å organisere kaoset til en forståelig fortelling for de drømmene vi faktisk husker da.

Ut over det, har du noe forskning å vise til som skulle tilsi at drømmer kan tolkes i noen særlig grad?

Har du noe forskning som viser at kjærlighet er noe annet enn forplantning og hormoner?

Lenke til kommentar

Har du noe forskning som viser at kjærlighet er noe annet enn forplantning og hormoner?

Hva er relevansen av det? Vi diskuterer drømmer, ikke andre ting.

Så har du det, eller har du det ikke?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er relevansen av det? Vi diskuterer drømmer, ikke andre ting.

Så har du det, eller har du det ikke?

Samme hadde nok en robot sagt.

Har du noe svar til det jeg skrev? Eller forsto du overhode hva jeg mente?

Jeg får minne på at dette er filosofi og livssyn forumet, ikke teknologi og vitenskap. Hvis du ikke kan se ting utforbi snevre begrensninger eller alltid må spørre på en så tåpelig måte om bevis, så får du heller gå på den delen av forumet.

Her er det om å gjøre å tenke fritt og åpent, og OP handler om tolkning av drømmer, ikke at jeg skal bevise at det er mulig.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Hei,jeg drømmer at jeg ser mange fly på himmelen, er det noen som kan fortelle meg hva det betyr ? Har foresten lest det som står om det på nett,så hvis nonen har lignende drøm? Eller kan forklare, takk på forhånd ?

Hvis det er en drømmetolker på forumet trenger han nok sikkert litt mer detaljer.

Hvordan blir man en drømmetolker?

Lenke til kommentar

Hvis det er en drømmetolker på forumet trenger han nok sikkert litt mer detaljer.

Hvordan blir man en drømmetolker?

Ja, si det. Finner du ut av det så fortell meg gjerne.

Jeg har hørt om/lest om en som drev å skrev ned drømmene sine hver gang han/hun våknet opp og hadde drømt. Det høres behjelpelig og interessant ut. Man har jo en tendens til å glemme drømmene noen få timer etter, selv om man husker den rimelig klart når man våkner.

Drømmer er forresten fasinerende synes iallefall jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...