Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tror jeg er gravid. Kjæresten er IKKE klar.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han er også veldig gla i fest og morro, så blir nok ekstra mye av det i graviditeten isåfall... Hvordan takler dere andre dette? Synes det er kjekt han går ut å har det kjekt med kompiser, men kan bli fort for mye , og hvertfall de siste dager når vi stresser med dette..

Lenke til kommentar

Brukte dere flere typer prevensjonsmidler, eks. kondom og p-piller? Hvis ikke er det nokså idiotisk å stille seg veldig negativ til abort. Selv unngår jeg jenter med slike tanker, da jeg simpelthen ikke ønsker å bringe et uønsket menneske inn i verden. Barn skal man få når man er klar - og kan sørge for barnet får en rik oppvekst. 

Anonymous poster hash: a4075...c7f
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg stusser mest på at du er sammen med en umoden gutt, som du selv omtaler ham som. Og hva er greia med festingen? Har du vært med og sett hva som har foregått? Hørt noe fra venner og kjente? Ingenting galt i å dra ut på byen iblant selv om man er i et forhold, men jeg ser for meg at det fort kan føre til klining, tafsing etc.

Du må i hvert fall finne ut om du vil ha barnet uansett, selv om det kanskje blir uten ham. Ikke umulig at det blir slutt underveis i svangerskapet heller, hvis han ikke forstår hva dette innebærer.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Har vært med flere ganger på fest, og det er nesten kun kompiser, ingen jenter. Så han er ikke utro eller noe. Bare liker godt kompis festing. Jeg vil ikke ta abort. Bruker kun p-piller, ikke dobbelt med prevasjon.. Han er umoden når det gjelder slike ting, ellers er han verden beste.

Lenke til kommentar

I Norge er det KUN kvinner (moren) som bestemmer om barnet skal bæres fram eller om det skal tas abort. Far har på ingen måten, noen rettigheter når det gjelder dette.

Det er det heller ingen som lurer på. Spørsmålet her er hva som er best for alle parter, inkludert barnet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke bært fram et barn i en slik sitasjon hvor motparten ikke ønsker det. Både du og han har forsømt ansvaret deres mtp beskyttelse, at du må få det litt tungt er ingenting mot hva en ungen må oppleve som må vokse opp med en far som ikke ønsker at man var født

Anonymous poster hash: ca263...0d8

• Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...