Anonym2412 Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 (endret) . Endret 2. april 2018 av Anonym2412 Lenke til kommentar
Anonym2412 Skrevet 6. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2017 Han er også veldig gla i fest og morro, så blir nok ekstra mye av det i graviditeten isåfall... Hvordan takler dere andre dette? Synes det er kjekt han går ut å har det kjekt med kompiser, men kan bli fort for mye , og hvertfall de siste dager når vi stresser med dette.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Sånn skjer. Det viktige her er å fokusere på hva dere må gjøre for at barnet skal ha det bra. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Totalt uaktuelt med dialog her, eller? Jeg tenker at dersom han er veldig i mot at dere får et barn nå; er det bra for alle parter å bære barnet frem? 1 Lenke til kommentar
Anonym2412 Skrevet 6. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2017 Jeg kommer ikke til å klare ha et forhold hvis han trekker seg totalt tilbake hele graviditeten? Og verken vokser opp eller snakker sammen om det.? Er det normalt at mannfolk blir mer modne når barnet først er komt til verden? Lenke til kommentar
Anonym2412 Skrevet 6. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2017 I starten sa han "hvis du er gravid støtter jeg deg uansett hva". Men nå er han helt fra seg og klarer ikke slappe av i det hele tatt og lar mye gå ut over meg/oss. Tror han er for redd hele tiden hans med kompiser og festing er ødelagt. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Hvor lenge siden fant du ut og fortalte kjæresten din om graviditeten? Det er nok ganske normalt at mannen vil trenge noe tid på å fordøye en graviditet som ikke er planlagt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Brukte dere flere typer prevensjonsmidler, eks. kondom og p-piller? Hvis ikke er det nokså idiotisk å stille seg veldig negativ til abort. Selv unngår jeg jenter med slike tanker, da jeg simpelthen ikke ønsker å bringe et uønsket menneske inn i verden. Barn skal man få når man er klar - og kan sørge for barnet får en rik oppvekst. Anonymous poster hash: a4075...c7f 6 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 (endret) Jeg stusser mest på at du er sammen med en umoden gutt, som du selv omtaler ham som. Og hva er greia med festingen? Har du vært med og sett hva som har foregått? Hørt noe fra venner og kjente? Ingenting galt i å dra ut på byen iblant selv om man er i et forhold, men jeg ser for meg at det fort kan føre til klining, tafsing etc. Du må i hvert fall finne ut om du vil ha barnet uansett, selv om det kanskje blir uten ham. Ikke umulig at det blir slutt underveis i svangerskapet heller, hvis han ikke forstår hva dette innebærer. Endret 6. januar 2017 av oscrue10 Lenke til kommentar
Anonym2412 Skrevet 6. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2017 Har vært med flere ganger på fest, og det er nesten kun kompiser, ingen jenter. Så han er ikke utro eller noe. Bare liker godt kompis festing. Jeg vil ikke ta abort. Bruker kun p-piller, ikke dobbelt med prevasjon.. Han er umoden når det gjelder slike ting, ellers er han verden beste. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 I Norge er det KUN kvinner (moren) som bestemmer om barnet skal bæres fram eller om det skal tas abort. Far har på ingen måten, noen rettigheter når det gjelder dette. 5 Lenke til kommentar
Anonym2412 Skrevet 6. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2017 Har lest det en annen plass også.. Synes bare det er ufattelig trist at det skal ødelegge oss.. Vi har hatt et ganske bra forhold, men nå er han helt stresset og vil ikke høre på noe jeg vil si.. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 I Norge er det KUN kvinner (moren) som bestemmer om barnet skal bæres fram eller om det skal tas abort. Far har på ingen måten, noen rettigheter når det gjelder dette. Det er det heller ingen som lurer på. Spørsmålet her er hva som er best for alle parter, inkludert barnet. 1 Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Har lest det en annen plass også.. Synes bare det er ufattelig trist at det skal ødelegge oss.. Vi har hatt et ganske bra forhold, men nå er han helt stresset og vil ikke høre på noe jeg vil si.. Gi han litt tid hvis dette er nytt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Hvor langt under 25 er dere? Lenke til kommentar
Anonym2412 Skrevet 6. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2017 jeg 23, han 24. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Jeg hadde ikke bært fram et barn i en slik sitasjon hvor motparten ikke ønsker det. Både du og han har forsømt ansvaret deres mtp beskyttelse, at du må få det litt tungt er ingenting mot hva en ungen må oppleve som må vokse opp med en far som ikke ønsker at man var født Anonymous poster hash: ca263...0d8 5 Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Slutt å svartmale. Det er relativt mange av oss som ikke var planlagt. Gi det litt tid. 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Tør jeg spørre hvorfor du er imot abort? Anonymous poster hash: 2ed9a...b25 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Dere er mer enn gamle nok til å bli foreldre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå